دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان
دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

دومین دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه ایرانیان در ۲۹ بهمن سال ۹۷ برگزار می‌شود.

بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، این فروشگاه واقع در خیابان امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم با مساحتی بیش از ۶ هزار متر مربع از فروشگاه‌های مدرن امروز تهران می‌باشد که در آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) کالاهای خود را با درصدی تخفیف عرضه می‌کند.

قدمت بازارهای هفتگی

بازارهای هفتگی: محلی برای خرید و فروش کالاها و حراج‌های باورنکردنی محسوب می‌شود. قدمت این بازارها به سال ۱۶۹۸ میلادی مرکز خانات گسکر (بزرگترین شهر تاریخی و مدفون شده در استان گیلان) برمی‌گردد که خریداران و فروشندگان کالا را به طرف مغازه‌ها و کاروانسراهای موجود در آن می‌کشاند.

امروزه بازارهای هفتگی به فروشگاه‌های بزرگ و حتی فروشگاه‌های اینترنتی کشیده شده و با استقبال مردم روبه‌روست.

فروشگاه بزرگ ایرانیان اولین، فروشگاه بزرگ می‌باشد که برای اعضای باشگاه مشتریان اقدام به برگزاری دوشنبه بازار کرده و از ابتدای سال ۹۷ هر ماه دوشنبه بازار برگزار شده است.

تخفیفات شگفت‌انگیز فروشگاه بزرگ ایرانیان

با گذشت دو ماه از زمستان، بازار فروش لباس‌های زمستانی داغ است.

همه ما عاشق خرید کردن، چانه زدن و ارزان خریدن هستیم. آنچه باعث لذت بیشتر در خرید می‌شود، وجود تخفیف‌های شگفت‌انگیز می‌باشد. گرفتن تخفیف باعث افزایش اعتماد به نفس (ناشی از خرید)، حس قدرت و پس‌انداز مالی می‌شود.

فروشگاه بزرگ ایرانیان در طول سال با برگزاری دوشنبه بازار و فروش فوق‌العاده‌های بهاره، تابستانه و زمستانه فرصتی مناسب برای مشتریان فراهم می‌کند تا در فصول مختلف، پوشاک مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خرید کنید.

تفاوت جشنواره فروش فوق‌العاده و دوشنبه بازار

فروش فوق‌العاده: در سه فصل از سال برگزار می‌شود و تخفیف آن برای بسیاری از کالاها می‌باشد. این تخفیفات بین ۲۰ تا ۴۰ درصد بوده و همه مشتریان از آن بهره‌مند می‌شوند. فروش فوق‌العاده زمستانی سال ۹۷ از ۱۱ دی شروع شده و تا پایان بهمن ماه ادامه داشت که با ابراز علاقه مشتریان و با خواست آنان تا ۱۰ اسفندماه تمدید شد.

دوشنبه بازار: در آخرین دوشنبه هر ماه به تمامی کسانی که عضو باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان هستند، تخفیف ۱۰ درصدی تقدیم می‌شود.

مژده مژده!! قابل توجه افرادی که دنبال تخفیف‌های ویژه هستند:

دوشنبه ۲۹ بهمن ماه علاوه بر تخفیف دوشنبه بازار از تخفیفات جشنواره زمستانی بهره‌مند می‌شوند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان، سال ۸۶ با هدف جلب رضایت مشتری راه‌اندازی شد و تاکنون توانسته بیش از ۴۸۰ هزار مشتری وفادار را در سیستم خود ثبت کند.

خدمات ارائه شده توسط بخش CRM عبارتند از:

ثبت‌نام مشتریان در واحد اشتراک و استفاده از مزایای آن

ارائه تخفیف‌های ۱۰ درصدی روز تولد و سالگرد ازدواج و تخفیف‌های ۵ درصدی برای ماه مناسبتشان

اطلاع‌رسانی اخبار فروشگاه (جابه‌جایی غرفه‌ها، زمان شروع و پایان جشنواره‌ها، دوشنبه بازار، ارائه محصولات جدید، قرعه‌کشی و … ) از طریق وب‌سایت www.iraniansc.com و شبکه‌های اجتماعی ( تلگرام: @iranisc ) و ( اینستاگرام: iraniansc۱).

ارسال تبریک و یادآوری تخفیف سالروز تولد و ازدواج از طریق سیستم پیامکی به شماره ۶۶۶۲۲۱۴۵

اهدا کارت هدیه به افرادی که امتیاز خریدشان به ۶۰۰ رسیده است و ….

خرید اقساطی از فروشگاه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها، شرکت‌های خصوصی و دولتی (جهت خرید اقساطی) می‌باشد.

پرسنل می‌توانند در طول سال با مراجعه به فروشگاه و ارائه برگه حواله و تبدیل آن به کارت، پوشاک مورد نیاز خود را از بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران تهیه کنند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان