برترین‌های مراکز خرید اروپا معرفی شدند

برترین‌های مراکز خرید اروپا معرفی شدند
برترین‌های مراکز خرید اروپا معرفی شدند


برترین‌های مراکز خرید اروپا معرفی شدند
شورای بین‌المللی مراکز خرید برندگان جایزه سالانه خود در قاره اروپا را معرفی کرد.
 شورای بین‌المللی مراکزخرید که فعالیت خود را از سال 1977 آغاز کرده است، این بار در بارسلون اسپانیا تشکیل جلسه داد و برترین‌های حوزه خرده‌فروشی و مراکزخرید اروپا در سال 2019 را در بخش‌های مختلف معرفی کرد.
جدا از مباحث معماری و عملکردی مراکز خرید، ارائه خدمات جامع در حوزه‌های مختلف و ایجاد بسترهای تعامل با مشتری و نیز بهره‌گیری از راهکارهای نوین در امر مدیریت مراکز خرید از جمله موارد مورد بررسی در انتخاب برترین مراکز خرید از دید شورای بین‌المللی مراکز خرید است.

 


مراکز خرید کوچک‌مقیاس 
Smart Park
مرکز‌خرید اسمارت‌پارک در منطقه اسپاتا در نزدیکی آتن یونان در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت. این مرکز‌خرید که متشکل از مجموعه‌ای از سه ساختمان با مساحتی بالغ بر 91 هزار مترمربع است در بخش توسعه‌ای خود 30 هزار مترمربع فضای باز را به فضای خدماتی خود افزود که متشکل از فضاهای رستورانی، سینمای فضای باز، فضاهای استراحت و موزه باستان‌شناسی است.

 


مراکز خرید بزرگ‌مقیاس
Cascai Shopping
این مرکز‌خرید به واسطه توسعه بخش غذایی و راه‌اندازی فودهال خود که در نهایت منجر به ایجاد یک استریت‌فود در این مرکز‌خرید پرتغالی شده است جایزه برترین مرکز‌خرید در بخش توسعه را از آن خود کرد.

PEP Einkaufszentrum
مرکز‌خریدی در مونیخ آلمان که طی دوسال و با صرف بالغ بر 85 میلیون یورو، فضاهای خدماتی خود را 8000 مترمربع توسعه داد.

 

مگامال‌ها
Iso Omena
مرکز‌خرید Iso Omena در سپتامبر ۲۰۰۱ افتتاح شد و در حال حاضر ۱۱۵ برند مختلف در آن در حال فعالیت هستند. این مرکز با در اختیار داشتن ۵۲هزار و 500 متر فضای تجاری و هشت‌هزار مترمربع فضای خدماتی از مراکز خرید بزرگ اروپا به شمار می‌آید. کتابخانه و مرکز خلاقیت این مجموعه با ارائه خدمات ویژه جزو برترین مراکز اتحادیه اروپا در این زمینه است. این مرکز‌خرید با هزینه‌ای بالغ بر 270 میلیون یورو توانست 40 هزار مترمربع به فضاهای تجاری و خدماتی خود بیفزاید.

 

Muse
پروژه تحسین شده در بخش توسعه در ابعاد فوق بزرگ نیز به مرکز‌خرید Muse در قلب شهر متز فرانسه تعلق یافت که بخش مرکزی یک مرکزخرید چندمنظوره است. مجموعه‌ای از واحدهای تجاری و اداری که در یک فضای خوش‌حس و حال 80 هزار مترمربعی طراحی شده است.
پروژه‌های درحال‌توسعه جدید همچون Adigeo در ورونا ایتالیا، Froum Gdansk در گدانسک لهستان و Highcross در شهر لستر انگلستان نیز از سوی شورای بین‌المللی مراکز خرید مورد تشویق قرار گرفتند که قطعا در آینده نزدیک بیشتر از آنها خواهیم شنید.

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان