افزایش قیمت پیراهن و روند کاهشی قاچاق آن در بازار

افزایش قیمت پیراهن و روند کاهشی قاچاق آن در بازار
افزایش قیمت پیراهن و روند کاهشی قاچاق آن در بازار


افزایش 25 تا 30 درصدی قیمت پیراهن و روند کاهشی قاچاق آن در بازار

حسین آقا کوچکی رئیس اتحادیه پیراهن فروشان از کاهش قاچاق در بازار پیراهن فروشان خبر داده و گفته است : امیدواریم این کاهش قاچاق در بازار ادامه داشته باشد.
رئیس اتحادیه پیراهن فروشان از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی قیمت پیراهن در بازار خبر داد و گفت: به دلیل  رشد هزینه های تولید، قیمت ها باید تا ۵۰ درصد افزایش یابد.
رئیس اتحادیه پیراهن فروشان با اشاره به اینکه در بازار پیراهن با کمبود‌های مواد اولیه  روبه رو هستیم تصریح کرد: امیدواریم که این کمبود‌ها به زودی تا پایان سال مرتفع شود 
آقا کوچکی با تاکید براینکه بازار پارچه باید در اولویت قرار گیرد تصریح کرد: رکن اصلی در تولید پیراهن، پارچه و نخ است و امیدواریم که مشکلات این صنف هم مرتفع شود.
وی بیان کرد: میزان تولیدات هر کشوری عامل مهمی در تعیین رونق اقتصادی آن محسوب می شود بطوری که هرچه سهم این بخش با نگاه صادرات محور افزایش یابد چرخ های اقتصاد تند تر می چرخد؛ در مقابل اگر این موضوع محقق نشود بازاری برای دیگر کشورها خواهیم شد واین سر آغازی برای  از دست دادن بازار داخلی و سپردن آن به بیگانگان است
رئیس اتحادیه پیراهن فروشان در گفت و گوی خود با خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه امیدواریم بازار پیراهن فروشان همانند سایر اصناف بتواند در جهت تحقق رونق تولید گام بردارد افزود: اگر مسئولان بتوانند کمبود‌های موجود در بازار پیراهن را مرتفع کند به طور قطع این صنف هم همانند سایر اصناف، می‌تواند در جهت تحقق این شعار گام بردارد.
آقا کوچکی در خصوص پیش بینی بازار پوشاک در سال ۹۸  افزود: اگر تهیه مواد اولیه در بازار پیراهن و پوشاک همانند سال ۹۷ باشد، وضع بازار بدتر ازگذشته خواهد بود، اما اگر تهیه مواد اولیه بهبود یابد بطور قطع قیمت‌ها کاهش می‌یابد.
آقاکوچکی در ادامه یادآوری کرد: تنها راه حل افزایش اشتغال حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان