برندی جذاب با نمایی تکنولوژیک

برندی جذاب با نمایی تکنولوژیک
برندی جذاب با نمایی تکنولوژیک

برندی جذاب با نمایی تکنولوژیک 
دنیای فشن و صنعت لوکس در سال‌های اخیر پیشرفتی باورنکردنی و سریع داشته و در این بین برخی برندهای خاص این حیطه با سودآوری و روش‌های برتر جلب مشتری، بیش از پیش حوزه خودشان را پرآوازه کرده‌اند.
یکی از این نمونه‌ها، برند «دلیست» است که در زمینه فشن و لوکس مخصوصا به صورت اینترنتی فعالیت زیادی دارد و دفتر مرکزی‌اش در دوبی محل تجلی بهترین‌هاست. صاحب و خالق این برند، «آندریاس اسکوراسکی» بهتر از هرکسی می‌تواند دلایل موفقیت برندش را توضیح دهد.

شروع غافلگیرانه
«دلیست» کارش را به‌عنوان یک برند لوکس در دنیای دیجیتال شروع نکرد چون رئیسش مدام به این موضوع فکر می‌کرد که چرا صنعت مد و لاکچری در خاورمیانه (محدوده دفتر مرکزی برند) اینقدر گران است. برای رفع چنین مشکلی، اسکوراسکی اقدام به خرید نام چند برند تجاری آلمان و فرانسه کرد و موفق شد ظرف زمان کوتاهی موفقیت‌های زیادی به دست بیاورد؛ به حدی که دیگر برندهای این حوزه هم راه مشابهی در پیش گرفتند. اسکوراسکی با روسای برندهای برتر دنیا صحبت کرد و متوجه شد آنها علاقه زیادی به حضور در خاورمیانه دارند اما چون نمی‌دانند از چه کانالی وارد شوند، زود سرد شده و از هدف‌شان دست می‌کشند. در نتیجه دلیست تصمیم گرفت تجارت جدید خودش را بر پایه مد و فشن به صورت آنلاین طراحی کند. چنین اقدامی، زمینه لازم برای ارتباط با برترین‌های خرده‌فروشی را فراهم کرد. اسکوراسکی در این‌باره گفت: «ما برای شروع کار طی یک بازه زمانی کوتاه از 6 ماه دوم سال 2016 تا 6 ماه اول سال 2017 با30 برند همکاری کردیم. در این مدت، مدل‌ها و مدهای برگزیده را دنبال کردیم و راه‌های مختلف را پیمودیم تا به یک نتیجه قطعی دست یافتیم. بیشتر برندهای آنلاین مد در خاورمیانه حدود یک دهه قدمت دارند اما در همین مدت زمان نه‌چندان طولانی توانسته‌اند نظرها را به خود جلب کنند. قصد برند ما از ورود به این وادی، ایجاد یک تفکر خلاق و درهم‌آمیختن محتوای فروش به کمک تکنولوژی بود. به این منظور به اطلاعات شخصی مشتریان، بیش از حد ممکن توجه کردیم؛ مسائلی مانند اطلاعات خرید، استیل بدن، پیشینه خرید، عادت‌ها و رویکردها و البته ترجیحات شخصی. امروز وقتی یک نفر برنامه ما را دانلود می‌کند، می‌تواند محتوای لازم در مورد خودش را برداشت کند. به همین دلیل بیشتر مشتریان علاقه‌مند هستند چندین بار به اپلیکیشن ما سر بزنند.»

فضای جذاب 
 صنعت مد و لوکس، فضای بسیار جذاب و دلچسبی دارد. در دنیای رقابتی امروز، مردم لوازم لوکس را نه به خاطر نیاز بلکه تنها به خاطر در اختیار داشتن، می‌خواهند و برند «دلیست» در راستای برآورده کردن این خواسته نهایت کیفیت در ساخت محصولات را در نظر می‌گیرد. در واقع ایجاد اشتیاق به خرید، یکی از اهداف اصلی این برند پیشرو در زمینه تولید لوازم لوکس است. علاوه‌بر بانوان 25 تا 35 ساله به‌عنوان مخاطب اصلی محصولات، از همه طیف‌های سنی به «دلیست» روی خوش نشان داده می‌شود و دقیقا این موضوع، عامل موفقیت‌شان است. دلیست با تکنولوژیک‌ترین وسایل روز به مشتریان اجازه می‌دهد در هر جای دنیا تنها با چند کلیک از شعبه دلخواه خودشان، جنس موردعلاقه را خریداری کنند. آنچه این فرآیند را به وجود می‌آورد درواقع آمیزه‌ای از دقت، مسئولیت‌پذیری، احترام به مشتری و البته استفاده درست و حداکثری از تکنولوژی‌های نوین است. تولیدات برند «دلیست» در کلانشهر دوبی در امارات و لیسبون، پایتخت پرتغال تولید می‌شود و به گفته صاحب دلیست، رشد 75/1 میلیون دلاری در سال 2018 نشان داد برند تحت نظر او راه خودش را پیدا کرده است. سرعت قرار گرفتن محصولات در بخش فروش اینترنتی یکی دیگر از عوامل محبوب شدن آن محسوب می‌شود. در واقع در کمتر از یک روز محصول تولیدشده در نیویورک در فهرست فروش اینترنتی این برند قرار می‌گیرد. برای هر محصول و برندی یک قله تعریف شده و به نظر می‌رسد قله مورد نظر دلیست برای فتح شدن، تکنولوژی و محبوبیت حداکثری در خاورمیانه از طریق تولید برترین محصولات باشد؛ هدفی سخت که با فرمول دلیست، آسان به نظر می‌رسد.
منبع: RETAILME MAGAZINE

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان