برنامه‌ای برای معرفی بخش‌های مختلف صنعت خرده‌فروشی و حوزه برندینگ

برنامه‌ای برای معرفی بخش‌های مختلف صنعت خرده‌فروشی و حوزه برندینگ
برنامه‌ای برای معرفی بخش‌های مختلف صنعت خرده‌فروشی و حوزه برندینگ

شاهرخ کشاورز مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" از ساخت یک برنامه اینترنتی در راستای معرفی شرکت‌ها، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید موفق ایرانی به‌ویژه در حوزه مد و لباس خبر داد.

توسعه فن‌آوری‌ها در بیش از 20 سال گذشته مسیر مدیران فروشگاه و صاحبان برند را به سوی اجرای مسئولیت‌های خود همراه با پیشرفت در فن‌آوری‌های مختلف تغییر داده است.

امروزه خرده‌فروشان به‌طور گسترده‌ای متفاوت با چند سال گذشته عمل می‌کنند. بازار چالش‌انگیز به همراه رقابت جهانی و وجود انبوهی از اطلاعات موجود از عملکرد خرده‌فروشان، فرصت‌های منحصربه‌فردی در اختیار خرده‌فروشان قرار داده است. به‌منظور سرمایه‌گذاری جهت پاسخگویی مناسب به تغییرات دائمی در بازار، بخش خرده‌فروشی نیازمند است تا راهکارهایی انعطاف‌پذیر و مناسب برای نیازهای آتی در نظر بگیرد و برنامه‌سازی یکی از همان راهکارهاست که نمای جامعی از مشتریان، تقاضای آن‌ها و همچنین موجودی آن‌ها را دربر بگیرد تا عملکرد خرده‌فروش‌ها را مورد تجزیه‌وتحلیل قرار دهد.

شاهرخ کشاورز مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" و برگزارکننده چند دوره کارگاه آموزشی بین‌المللی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید و رویکردهای نوین خرده‌فروشی در صنعت پوشاک با اعلام خبر ساخت یک برنامه اینترنتی در راستای معرفی شرکت‌ها، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید موفق ایرانی به‌ویژه در حوزه مد و لباس به خبرنگار هنرآنلاین گفت: "ایران ریتیل شو" عنوان برنامه‌ای است که به شئون مختلف صنعت خرده‌فروشی و حوزه برندینگ می‌پردازد و از آنجا که 70 درصد مراکز خرید به حوزه پوشاک اختصاص دارد، توجه به مقوله خرده‌فروشی و برندینگ در این حوزه از بخش‌های حائز اهمیت خواهد بود.

کشاورز تصریح کرد: در این برنامه به سراغ وجوه ناشناخته این حوزه می‌رویم و بنا داریم با تأکید بر نکات کلیدی به ارتقا استانداردسازی در حوزه برندینگ و مدیریت مراکز خرید کمک کنیم.

او با اشاره به اینکه "ایران ریتیل شو" از حداکثر ظرفیت فضای مجازی برای نشر بهره خواهد گرفت اذعان داشت: این برنامه به‌زودی هر چهارشنبه با برنامه به معرفی یکی از شرکت‌ها، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا مراکز خرید موفق ایرانی از استودیو اختصاصی ماهنامه تجارت طلایی پخش خواهد شد و بنا داریم از سرویس اشتراک ویدئو آپارات، وب‌سایت تجارت طلایی و اینستاگرام برای نشر این برنامه استفاده می‌کنیم.

کشاورز با احتمال پخش نخستین برنامه در هفته پایانی خردادماه بیان کرد: این برنامه پیش درآمدی است بر نمایشگاه تخصصی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، بررسی رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته است که شهریورماه برگزار می‌شود و تا آن زمان تلاش می‌کنیم با معرفی هرچه بهتر برندهای پوشاک در مسیر ارائه راهکاری مؤثر برای ارتقاء سطح کیفی فروش محصولات گام برداریم.

مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" به موضوع نخستین قسمت "ایران ریتیل شو" اشاره کرد و گفت: نخستین برنامه در زمینه تجهیزات صوتی در مراکز خرید اختصاص دارد. این در حالی است که به‌طور مثال فروشگاه‌ها و مراکز فروش پوشاک به‌ندرت به استفاده از امکانات صوتی در فضای حضور مشتریان بهره می‌گیرند.

سرویس مد و لباس هنرآنلاین:

تگها : ایران ریتیل شو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان