برخورد جدی با پوشاک تاناکورا در بازار اصفهان

برخورد جدی با پوشاک تاناکورا در بازار اصفهان
برخورد جدی با پوشاک تاناکورا در بازار اصفهان

 

برخورد جدی با پوشاک تاناکورا در بازار اصفهان

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: با فروش پوشاک دست دوم که به نام تاناکورا معروف است و یا برندهای غیر مجاز خارجی که به تولید کنندگان ایرانی ضربه می‌زنند به شدت برخورد می‌شود.

 به گزاش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با اشاره به ساماندهی بازار پوشاک اصفهان، اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار پوشاک و مبارزه با قاچاق در راستای حمایت از تولید داخلی در حال انجام است. بنابراین با فروش پوشاک دست دوم که به نام تاناکورا معروف است و یا برند‌های غیر مجاز خارجی که به تولید کنندگان ایرانی ضربه می‌زنند به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه بحث نظارت بر بازار شب عید و آغاز سال تحصیلی وجود دارد، گفته است: اتحادیه‌هایی مثل کیف، کفش و پوشاک با سازمان‌های حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی همکاری می‌کنند.

طبق اظهارات او: در همین راستا به مناسبت‌های مختلف صنوف پوشاک، کیف و کفش تعدادی از اجناس خود را در اختیار نیازمندان واقعی که بهزیستی و کمیته امداد معرفی می‌کنند، ارائه می‌دهند.

جهانگیری ادامه دادگلریزان برای نیازمندان واقعی به صورت گسترده در صنوف وجود دارد، اما به این سمت که به صورت متمرکز یک جا حضور یابند، نرفتیم و همان فرهنگی که سطح شهر وجود دارد و آن هم کمک به همنوع است به مناسبت‌های مختلف خیریه‌ها متقبل می‌شوند.
او با اشاره به اولویت اتاق اصناف، اعلام کرده است: اولویت من دستگاه‌هایی هستند که واقعا در این امر فعالیت می‌کنند که شامل خیریه‌ها، بهزیستی و کمیته امداد هستند که دغدغه رسیدگی به امور نیازمندان را دارند.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان