کسب و کارهای قانونی و بین‌المللی زیر چتر حمایت هولدینگ مهاجری

کسب و کارهای قانونی و بین‌المللی زیر چتر حمایت هولدینگ مهاجری
کسب و کارهای قانونی و بین‌المللی زیر چتر حمایت هولدینگ مهاجری
کسب و کارهای قانونی و بین‌المللی زیر چتر حمایت هولدینگ مهاجری
 
شرایط اقتصادی حاکم برکشور و اتفاقاتی ناخوشایندی که طی چند سال اخیر گریبان اقتصاد کشور را گرفته است، فعالان صنعت تولید را با مشکلات عدیده ای برای تامین مواد اولیه و تهیه ماشین آلات و ... برای ادامه روند کاریشان روبرو کرده است. از این رو شرکت‌هایی همچون شرکت مهاجری، روی کار آمدند که در کنار ارائه مزایا به سرمایه‌گذاران ایرانی در کشورهای خارجی، مواد اولیه، ماشین الات و تجهیزات لازم برای ادامه حیات کاری تولیدکنندگان ایرانی را در اختیارشان قرار دهند. در ادامه با روند کاری این شرکت بیشتر آشنا خواهید شد.
 
لطفا خودتان را معرفی کنید و پیرامون حوزه های فعالیت هلدینگ مهاجری توضیح دهید؟
حسین توکلی هستم، مدیر عامل هلدینگ پاتاوا و مدیر دپارتمان مهاجرتی، شرکت مهاجری در ایران. لازم است توضیح مختصری درباره فعالیت هلیدنگ پاتاوا که به درخواست تجار و سرمایه گذاران ایرانی از ما تاسیس شد تا آنها بتوانند به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم از مزایایی سرمایه گذاری در کشور آلمان بهره مند شوند،ارائه دهم. سرمایه گذاری مستقیم یعنی دریافت سود حاصل از سرمایه گذاری بصورت سالیانه و سرمایه گذاری غیر مستقیم خرید سهام و همکاری در پروژه های ساختمانی شرکت پاتاوا.
خدماتی که شرکت مهاجری به موکلین خود ارائه می دهد عبارتست از :
- ارائه مشاوره و اخذ اقامت دائم برای مدیران و متخصصان به همراه خانواده آنها
- ارائه مشاوره بازرگانی به مدیران ایرانی و آلمانی
- مشاوره سرمایه گذاری امن در کشور آلمان ( پروژه ساختمانی)   PK real estate GmbH
- تامین مواد اولیه، ماشین آلات و ... از کشور آلمان و اتحادیه اروپا 
- انجام امور حقوقی برای مدیران ایرانی در آلمان
- اخذ اقامت قانونی آلمان در کوتاهترین زمان ممکن.
 
چه مدتی از آغاز به کار این شرکت می گذرد؟
هلدینگ مهاجری در فوریه سال 2006 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را با انجام امور حسابداری و حسابرسی شرکت های معتبر آلمان بویژه شرکت های واقع در شهر هامبورگ ادامه داد. در سالهای بعدی با تشکیل کادری مجرب در زمینه ثبت شرکت و مشاوره کسب و کار، فعالیت خود را با تجار ایرانی و آلمانی آغاز کرد. در مدت کوتاهی زمینه های ورود تجار ایرانی را از سراسر دنیا فراهم کردیم و به مرور زمان توانستیم زمینه سرمایه گذاری، توسعه کسب و کار و اخذ اقامت دائم برای تجار سایر کشورها مانند چین و بخصوص کشورهای عربی را برای آنها فراهم کنیم که در کشور مقصدشان و با شرایط جدید در کنار خانواده با آسودگی خاطر باسایر کشورها نیز تجارت کنند.
 
هلدینگ مهاجری چه خدماتی را به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در داخل کشور ارائه می دهد؟
شما خودتان مطلع هستید که تحریم هایی که کشور ما در حال حاضر درگیر آنهاست بیشترین آسیب را به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در صنایع مختلف زده است. بسیاری از کارخانه ها در سالهای اخیر به دلیل اینکه نمی توانستند مواد اولیه یا تجهیزات لازم برای ماشین آلات خود را تهیه کنند مجبور به تعدیل نیروی انسانی و یا کارخانه های خود شده اند. هلدینگ ما در سالهای اخیر با رسانه های مختلف مانند مجله تجارت طلایی که بهترین ابزار اطلاعاتی و راه دسترسی به این عزیزان بود، اطلاع داد که می تواند مواد اولیه ، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز آنها را فراهم کند که خدارو شکر در سال گذشته با اعتماد این دوستان موفق شدیم نیاز آنها را فراهم کنیم. اما باید بگویم در سالهای گذشته هلدینگ مهاجری به مدیران و کارآفرینان بسیار در سراسر دنیا کمک کرده است بتوانند کسب و کار خود را بصورت قانونی در کشور آلمان ثبت کرده و در سطح اروپا گسترش دهند.
 
باتوجه به اینکه آلمان جزو کشورهای سرآمد است، از دیدگاه شما امکان انتقال دانش فنی به داخل ایران و بهره مندی برای رونق تولید داخل چطور فراهم می شود؟
شاید بهتر است بگویم ما بیشتر از انتقال دانش به کشور نیاز به تجهیزات فنی داریم زیرا طبق گزارش وب‌سایت  www.worldatlas.com به‌تازگی لیستی از کشورهایی را معرفی کرده است که بیشترین فارغ‌التحصیل مهندس را دارد و ایران در رتبه سوم در جهان قرار گرفته است و ژاپن در رتبه چهارم. من فکر می کنم کشور ما بیشتر از انتقال دانش نیاز به تجهیزات ،تکنولوژی و مواد اولیه  دارد تا بتوانیم چرخ صنعت را در صنایع مختلف به حرکت درآوریم تا از منابع ارزشمند، نیروی کار آموزش دیده و تحصیلکرده کشور عزیزمان در کارخانه های داخلی استفاده کنیم. 
 
 
با توجه به مشکلات پیش آمده و تحریم‌های اعمال شده که مشکلاتی را برای ورود مواد اولیه و صنعت تولید کشور بوجود آورده است ، هولدینگ مهاجری چطور می تواند تولیدکنندگان را در مسیرادامه حیات همراهی کند؟
یکی از مهمترین خدماتی که شرکت مهاجری می تواند به تولید کنندگان ارائه دهد، دریافت اقامت دائم کشور آلمان به همراه خانواده شان است. اولین مزیتی که دریافت اقامت کشور آلمان می تواند برای این عزیزان فراهم نماید افتتاح حساب و ثبت شرکت در این کشور است. بعد از دریافت اقامت آنها می توانند به عنوان یک شهروند رسمی و قانونی آلمان  با کشور مورد نظرشان وارد معاملات تجاری مانند خرید مواد اولیه، تجهیزات و ... شوند.
 
از دیدگاه شما یک سرمایه گذاری درست چه ویژگی هایی دارد؟
سابقه فعالیت و خوشنامی شرکتی که سرمایه خود را به آنها می سپارید. شرکت ما سالهاست باموکلان بسیاری در زمینه های متفارت از دریافت اقامت تا پروژه های ساختمانی فعالیت می کند. و ما همیشه تلاش کرده ایم تا رضایت آنها را جلب کنیم . زمانی که ما به موکلان و همکاران خود اعلام کردیم که می توانند در پروژه های ما سرمایه گذاری کنند. این طرح از طرف آنها مورد استقبال قرار گرفت و حتی طرح های توسعه و کسب و کار خودشان را با ما در میان گذاشتند . در حال حاضر بیشتر سرمایه‌گذاران ما، موکلان و شرکلای تجاریمان در ایران و  کشورهای دیگر هستند.
مورد بعدی سرمایه گذاری امن است، در حال حاضر افراد می توانند در کارگزاری ها ، بانک ها و مراکز بسیاری در ایران سرمایه‌گذاری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی از مراجع قانونی در ایران پیگیر شوند. شرکت ما با ثبت قانونی و قابل پیگیری پروژه ها در آلمان و تنظیم قراردادهای حقوقی بین صاحبان سرمایه و مراجع دولتی در این کشور این اطمینان خاطر را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.
به نظر بنده سرمایه گذاری فقط، دریافت سود حاصل از این کار نیست و باید برنامه هایی برای کسانی که مایل به همکاری های تخصصی در پروژه های مرتبط، در نظر گرفته شود.
ما در  نهایت به دنبال سرمایه گذاری پایدار هستیم که باعث می شود موکلان ما تنها به جنبه مالی و توسعه تجارت خود بسنده نکنند و بتوانند در کنار یک سرمایه گذاری امن با دریافت اقامت آلمان از حقوق شهروندی این کشور مانند تحصیل رایگان فرزاندانشان در بهترین دانشگاه ها و مدارس این کشور، تسهیلات بانکی برای خرید مسکن، امکانات درمانی رایگانی و ... بهره مند شوند.
                                                                                                                                               

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان