برندگان i20 "سفیر" مشخص شدند

برندگان i20 "سفیر" مشخص شدند
برندگان i20

برندگان i20 "سفیر" مشخص شدند
در آخرین روز از فروردین‌ماه امسال، سالن آمفی‌تئاتر مرکزخرید باملند واقع در حوالی دریاچه خلیج فارس، میزبان جمعیت کثیری بود که برای حضور در  قرعه‌کشی 2 دستگاه خودروی i20 به این مکان آمده بودند.


این مراسم که با اجرای احسان کرمی و با حضور بیش از 1300 میهمان برگزار شده بود، برنامه‌های متنوعی مانند اجراي زنده توسط گروه موسيقي داركوب به سرپرستي جناب آقاي همايون نصيري و همچنین قرعه‌كشي ٤ دستگاه تلفن‌همراه سامسونگ گلكسي s9 ویژه تمامی حاضران در مراسم را در ضمن برنامه‌های خود داشت.
علاوه بر آن قرار شد تا یک مسابقه دیگر نیز ویژه همان شب در اینستاگرام برگزار شود که طی آن کسانی که در مراسم حضور داشتند، بتوانند با انتشار عکس و ویدیو همراه با هشتگ #جایزه_با_سفیر  با یکدیگر رقابت کنند تا در نهایت از بین هشتگ‌های منتشر شده نیز قرعه‌كشی صورت گیرد و همانطور که از قبل اطلاع داده شده بود جایزه آن هم يك پك از عطر‌هاي نيش پرفيوم بود.
شایان ذکر است، آغاز جشنواره بزرگ سفير ١٧ اسفند ماه 96 بود و تا ١٧ فروردين سال‌جاری نیز ادامه داشت. در این مدت مشتریان با هر٢٠٠ هزار تومان خرید، یک كارت قرعه‌كشي از سفیر دريافت مي‌كردند. از جمله نقاط قوت این قرعه‌کشی کوتاه بودن فاصله زمانی بین جشنواره و اهدای جوایز  به برندگان بود.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان