آشنایی با برند محبوب «آریتزیا»

آشنایی با برند محبوب «آریتزیا»
آشنایی با برند محبوب «آریتزیا»

آشنایی با برند محبوب «آریتزیا»
آمیزه‌ای از سادگی و زیبایی 

در عصری که زیبایی و بهداشت فردی بیش از دوران گذشته برای مردم دنیا اهمیت یافته، بنا بر نیاز روز، تعداد برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و بهداشتی افزایشی تصاعدی دارد.
در این شرایط تمایز دادن برند مطلوب از یک مارک و نشان ضعیف کار دشواری است؛ به‌خصوص در حیطه حساس لوازم آرایشی و بهداشتی. اما در بین تمام تقریبا تازه‌واردها، برندی به نام «آریتزیا» با نام خوش برجای گذاشته از خودش از فرسخ‌ها دورتر، برتری را نشان می‌دهد.

برند قابل احترام کانادایی
آریتزیا یک برند فشن مخصوص بانوان است که سال 1984 توسط برایان هیل در بریتیش کلمبیا واقع در شهر ونکوور در کشور کانادا تاسیس شد و خیلی زود در کشور خودش و حوزه اطراف محبوب شد؛ به حدی که در آغاز دهه 90 بخش زیادی از لوازم آرایشی و بهداشتی در کانادا را تولید و عرضه کرد. تلفیق سادگی و زیبایی همان آرمانی بود که آریتزیا به بهترین شکل ممکن به آن جامه عمل پوشاند!

زیرشاخه‌های فراوان
آریتزیا خیلی زود مشتریان خاص خودش را یافت و با فروش فراوان، منبع درآمد کافی برای گسترش برند خودش را به دست آورد؛ اتفاقی که معمولا در سال‌های اول تاسیس برای برندها رخ نمی‌دهد. به لطف این سرمایه زیرشاخه‌هایی مانند ویلفرد و لی‌فو به دارایی‌های آریتزیا افزوده شد و رونق تجاری را رقم زد.

نقطه عطف در سال 2014
در روزهای میانی 2014 میلادی و به عبارت بهتر در ژوئن این سال، آریتزیا دو خط تولید کیف دستی به نام‌های «سیکس‌الون» و «اوکسیلاری» را افتتاح کرد. به مرور زمان تولیدات پوشاک هم در معرض فروش قرار گرفت و دو خط تولید تازه‌تاسیس با چنین تمهیدی در همان ابتدای کار سود خوبی به دست آوردند.

گستردگی شعب
پروژه‌های گسترده آریتزیا در طول دوران ادامه یافت و براساس آمار هم‌اکنون این برند 84 شعبه در آمریکای شمالی و 63 فروشگاه در کانادا دارد. در جمع 21 فروشگاه این برند در آمریکا، فروشگاه اصلی و به عبارت پرچمدار در منهتن واقع در نیویورک قرار دارد و از وسعتی 13 هزارمترمربعی برخوردار است. با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته برای ورود و فعالیت این برند در اروپا، هنوز موافقت یکپارچه‌ای با جهانی‌سازی آریتزیا در سطح مدیریت صورت نگرفته است. در ژانویه 2017، آریتزیا فروشگاه پرچمدار دیگری این‌بار در شهر شیکاگوی آمریکا به بهره‌برداری رساند. یکی از اتفاقات خوب سال 2018 برای این برند، برگزاری همایش عمومی و همچنین کلکسیون سالانه محصولات بود که بین روزهای سی‌ام آگوست تا چهارم سپتامبر سال 2018 برگزار شد.

ورود به فضای مجازی
آریتزیا نوامبر 2012 با افتتاح سایت رسما به دنیای فروش آنلاین وارد شد و شروع به فروش اینترنتی کرد؛ اتفاقی که برند کانادایی را تکان داد و بر موفقیت‌ها و سودهایش افزود. در طول زمان، آریتزیا خیلی زود توانست خودش را با فضای موجود وفق دهد و حالا در بحث فضای مجازی و فعالیت‌های اینترنتی از بسیاری از برندها جلوتر است.

جنجال بزرگ
در سال 2015 شخصی به نام سامانتا گرنت پس از اندکی بحث و گفت‌وگو و در تلاش برای قانع کردن برند جهت نپوشیدن کت‌ها به‌زعم خودش با توهین نژادی یکی از کارکنان مواجه شد. در نهایت با پیگیری‌های شکل گرفته، برند خوشنام مجبور به عذرخواهی شد و برای جبران، یک‌سری از کت‌هایش را به صورت رایگان برای مشتری مورد اشاره ارسال کرد. از آن زمان با وجود اصلاح آن تصویر زشت، هنوز برخی از شهروندان کانادایی آریتزیا را در لیست سیاه خودشان دارند.

موفقیت در شبکه‌های اجتماعی  
از عمر آریتزیا 35 سال می‌گذرد و در این مدت برند برتر لوازم آرایشی و بهداشتی در کانادا خیلی خوب توانسته خودش را با علم روز و نیاز بازار تطبیق دهد. صفحه شخصی این برند در اینستاگرام یکی از پربازدیدترین صفحات در فضای مجازی است و هر روز بیش از قبل، مردم علاقه‌مند به دنیای مد و فشن جذب کارها و تولیدات جذاب آریتزیا می‌شوند. با این میزان درخشش و موفقیت، قطعا در آینده نزدیک یعنی دقیقا در زمانی که نیاز به مقوله لوازم آرایشی و بهداشتی به اوج می‌رسد، آریتزیا حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.
 
منبع:YAHOO.COM 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان