«کیاگالری» برندی پیشرو در صنعت نیمه‌جان طلا و جواهر

«کیاگالری» برندی پیشرو در صنعت نیمه‌جان طلا و جواهر
«کیاگالری» برندی پیشرو در صنعت نیمه‌جان طلا و جواهر

«کیاگالری» برندی پیشرو در صنعت نیمه‌جان طلا و جواهر
تلاش مستمر، احترام به سلیقه نسل جوان، تکیه بر قدرت تشخیص و حمایت مردم، اعتماد به طراحان نوگرا، آگاهی از فناوری های روز و مدرن، پرداختن به ارزش‌های فرهنگی جامعه، حضور و حمایت از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، تمرکز بر خدمات، احترام به مشتری و...؛ از گالری کیا حرف می‌زنیم، برندی که صنعت نیمه‌جان طلا و جواهر کشور را روح و جانی دوباره بخشید. عوامل بسیاری را می‌توان برای موفقیت این برند پیشرو برشمرد و ما در این فرصت کوتاه به بخشی از آنها خواهیم پرداخت.

اعتماد، پشتیبانی و همکاری با طراحان جوان و نوگرا باعث تحول در طراحی و خلق آثاری یگانه و خاص به‌عنوان جواهرات مدرن شده است که نه‌تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها نیز مورد ستایش قرار گرفته‌اند. به‌عنوان نمونه می‌توان به آثار مجموعه «معماری پوشیدنی» اشاره کرد که به صورت هدفمند و برای احترام به فرهنگ و هنر این مرز و بوم طراحی شده‌اند و در بزرگ‌ترین مسابقه طراحی دنیا در ایتالیا با نام A’ Design Award علاوه‌بر کسب مدال‌های رنگین که نماد اصالت و یگانگی طراحی‌اند باعث افتخار کشور عزیزمان شده‌اند. از جهت دیگر اما نشان‌دهنده اهمیت و تأثیر ترکیب فرهنگ و دانش طراحی برای نیل به موفقیت و جلب نظر و حمایت عموم جامعه به‌عنوان حامیان اصلی در هر صنعت و کسب وکار هستند.

در دوره‌ای که سرعت رشد و فراگیری دنیای مجازی همه را غافلگیر کرده، درایت و دوراندیشی مدیران گالری کیا باعث شده تا فضای مجازی و مخاطبان آن از ویترین گسترده این صنعت بی‌بهره نمانند و با راه‌اندازی وب‌سایت و صفحه‌های مجازی و اخذ مجوزهای لازم و رسمی از نهادهای ذی‌ربط باز هم پیشرو و پیشقدم برای عرضه خدمات و ارائه محصولات در صنعت طلا و جواهر کشور باشند. 

خلق صدها فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم که امروز و تحت نام‌های گوناگون در زمینه طلا و جواهر به چشم می‌خورد، وام‌دار الگویی موفق همچون مجموعه کیا گالری است که برخلاف سنت انحصارطلب گذشته و با حمایت و گشودن عرصه برای ظهور و حضور رقبا ایجاد شده است. تأسیس آموزشگاه کیا فعالیتی هدفمند و مؤثر در راستای شکوفایی استعدادها و کمک به خلق رقبا بود؛ رقبایی که چنانچه پایبند به اصول حرفه‌ای و اخلاقی کسب و کار باشند باعث قدرتمند شدن این عرصه تجارت خواهند شد و مردم نیز ضمن یافتن فرصت‌های بیشتر برای انتخاب، قادر به مقایسه و تشخیص کیفیت کالا و خدمات خواهند شد.

نقش کیا گالری در توسعه و بهبود کسب و کارهای امروزی تنها محدود به حیطه طلا و جواهر نمی‌شود زیرا مدرن‌سازی و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز تنها به طراحی و تولید محصول محدود نمانده و این مجموعه با به‌کارگیری علم محققان و مدرسین نمونه، سهم بسزایی در نوسازی عرضه خدمات، رعایت حقوق مشتریان و تلاش برای ارتقای ‌تجربه خریدی موفق را به خود اختصاص داده و اینگونه مورد توجه مدیران و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای متنوع دیگر مانند پوشاک، رستوران‌ها و... قرار گرفته‌ است که این مدیران همواره سعی می‌کنند با جای گرفتن در کنار این نام درخشان در فضاهای تجاری شهری نه‌تنها به کسب و کار خود رونق و فرصت بیشتر دیده‌شدن ببخشند بلکه به مخاطبان خود احساس آرامش و برتر بودن را القا کنند. در نتیجه نقش این برند از یک فروشگاه و فضایی برای ارائه خدمات فراتر رفته و به‌عنوان یک شاخص شهری قابلیت جذب و مکس مردم را، که لازمه و حیات‌بخش هر فضای تجاری است، در خود نهادینه کرده و به این دلیل مجموعه‌های تجاری مدرن همواره پیشنهادهایی جذاب و رویایی برای همراه کردن کیا با خود به آنها دا‌ده‌اند.

حضور پیوسته در فعالیت‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی از دیگر باورهای این مجموعه موفق بوده که باعث نزدیک‌تر شدن علاقه‌مندان و همراهان آن شده است. حمایت از ورزشکاران کشور عزیزمان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و مشارکت در برگزاری مسابقات ورزشی مانند اسکی، شمشیربازی، دوومیدانی، بسکتبال بانوان و... از این جمله‌اند. در زمینه‌های فرهنگی و هنری نیز با فراهم کردن مسابقات عکاسی و طراحی و حمایت‌های موثر برای تهیه و تولید آثار موسیقی به این دسته از طرفداران جوان خود نیز پرداخته‌اند. مشارکت کیا در فعالیت‌های خیریه برای کمک و ترویج این فرهنگ انسان‌دوستانه همواره از اولویت‌های مجموعه بوده و با حمایت مردم این نقش در آینده نیز پررنگ‌تر و تأثیرگذار خواهد بود.
این حمایت از ورزش و فرهنگ در حد توان گالری یک نوع بینش درباره باز گذاشتن جریان آزاد انرژی و موفقیت برای دیگران است که موجب رشد و ارتقای خود مجموعه نیز خواهد شد.

در مجموع کیا گالری برآیندی است از تلاش و درایت نسلی که همواره به آینده می نگرد و با احترام به سلیقه نسل جوان، بهره گیری از فناوری‌های نوین در طراحی و ساخت محصولات باکیفیت و تلاش برای جلب حمایت و نظر مردم، امروز به الگوی تجارت طلایی برای دیگر رقبا و حتی کسب و کارهای نوین در دیگر عرصه‌ها بدل شده است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان