بام‌لند موفق به دریافت جایزه ویژه طراحی خارجی Prix Versailles

بام‌لند موفق به دریافت جایزه ویژه طراحی خارجی Prix Versailles
بام‌لند موفق به دریافت جایزه ویژه طراحی خارجی Prix Versailles

بام‌لند موفق به دریافت جایزه ویژه طراحی خارجی Prix Versailles در زمینه طراحی مراکز خرید در منطقه غرب آسیا و آفریقا شد و در مراسمی در الجزایر و فرانسه از معماران پروژه، مرتضی ادیب و مریم یوسفی تقدیر به‌عمل آمد.



مسابقه معماری Prix Versailles مسابقه‌ای در زمینه معماری پروژه‌های تجاری است که از سال ۲۰۱۵ توسط مرکز یونسکو در ورسای، کمیته ملی یونسکو فرانسه، انجمن بین‌المللی معماران UIA INTERNATIONAL UNION OF ARCHITECTS و Diversum –انجمنی که از سال ۲۰۰۶ با هدف ایجاد رابطه میان تجارت و فرهنگ ایجاد شده- برگزار می‌گردد.



این مسابقه در چهار زمینه طراحی فضاهای تجاری شامل فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران و هتل به بررسی پروژه‌ها می‌پردازد و در هر زمینه به سه پروژه جوایزی تحت عنوان جایزه پری-ورسای، جایزه ویژه طراحی داخلی و جایزه ویژه طراحی خارجی اهدا می‌کند. به‌این‌ترتیب درمجموع ۱۲ پروژه صاحب جوایزی از پری-ورسای می‌شوند.

امسال دو پروژه دیگر هم از ایران برنده بخش قاره ای شدند.
پروژه مرکز فرهنگی رایزن در بخش فروشگاه‌ها و پروژه رستوران کانکریت در بخش رستوران‌هارستوران و هتل به بررسی پروژه‌ها می‌پردازد و در هر زمینه به سه پروژه جوایزی تحت عنوان جایزه پری-ورسای، جایزه ویژه طراحی داخلی و جایزه ویژه طراحی خارجی اهدا می‌کند. به‌این‌ترتیب درمجموع ۱۲ پروژه صاحب جوایزی از پری-ورسای می‌شوند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان