پاپ آپ استور شبرنگ Virgil abloh و Louis vuitton در نیویورک

پاپ آپ استور شبرنگ Virgil abloh و Louis vuitton در نیویورک
پاپ آپ استور شبرنگ Virgil abloh و Louis vuitton در نیویورک

پاپ آپ استور شبرنگ Virgil abloh و Louis vuitton در نیویورک 
پس از موفقیت و خبرسازی کالکشن مردانه پاییز و زمستانLouis  Vuitton طراحی شده توسط طراح جوان و موفق آمریکایی Virgil abloh، تصمیم گرفته شد تا یک فروشگاه  Pop-upبرای نمایش موقت این کالکشن در نیویورک برپا کنند.
یکی از نمادهایی که در این کالکشن به وضوح به چشم می‌خورد، تصاویر چاپ شده برگرفته از نمادهای معروف و مشخص‌کننده شهر نیویورک بود و شاید همین موضوع موجب انتخاب این شهر به‌عنوان لوکیشن باز کردن این فروشگاه موقت شد. فروشگاه‌های Pop–up در واقع مکان‌های  تجاری بدون استفاده در شهرها هستند که برندها از آنها به‌عنوان فروشگاه موقت در بازه زمانی کوتاه استفاده می‌کنند و البته بیشتر از اینکه نقش فروش برای آن برند را ایفا کنند، به‌عنوان پایگاهی برای تعامل با مشتری دیده می‌شوند. 
یکی از ویژگی‌های این فروشگاه 6000 متری، برپا شده از 12 تا 21 جولای در نیویورک، رنگ سبز شبرنگ انتخاب شده برای تمام این فروشگاه است. در واقع تمامی جزئیات از دوچرخه قرار گرفته کنار فروشگاه، صندوق پست داخل خیابان و منبع آتش‌نشانی تا ویترین کامل، تمام دیوارهای داخل و خارج این فروشگاه و تمامی مبلمان و عناصر تزئینی به طور کامل به این رنگ آمیخته شده‌اند.
باید یادآوری کرد که این فروشگاه موقت نمایش‌دهنده کامل میزان اهمیت فروشگاه‌های حقیقی در فضای زندگی شهری و تعامل نزدیک با مشتری است.

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان