افزایش تمایل به سمت تجارت الکترونیک تا سال 2021

افزایش تمایل به سمت تجارت الکترونیک تا سال 2021
افزایش تمایل به سمت تجارت الکترونیک تا سال 2021

افزایش تمایل به سمت تجارت الکترونیک تا سال 2021

سازمان تجارت جهانی اعلام کرد تا سال 2021 بیش از دو میلیارد نفر در جهان خرید آنلاین انجام خواهند داد اما اجرای آن در کشورهای فقیر باید با سیستم‌های حمایتی همراه باشد.
سازمان تجارت جهانی پیش‌بینی کرده است که تا سال 2021 بیش از دو میلیارد نفر در جهان خرید آنلاین انجام خواهند داد و این روند خرید آنلاین به مرور افزایش بیشتری خواهد داشت.
سازمان تجارت جهانی تاکید کرده است تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین باعث می‌شود که گزینه‌های انتخاب خریداران بیشتر شده و مصرف‌کنندگان محصول را با قیمت کمتری دریافت کنند و نیز فرصت‌های زیادی برای خرید خواهند داشت.

خواسته‌های تاجران الکترونیک
اما نکته مهم این است که تجارت‌کنندگان الکترونیکی به دنبال یک قانون مشترک عمومی هستند و نیاز به این دارند که جایی تعیین و قوانین خرید آنلاین و تجارت الکترونیک در آنجا بحث شود و همچنین آنها می‌خواهند بدانند سطح خرید آنلاین و تجارت الکترونیک تا چه حدی باید باشد.
سازمان تجارت جهانی تأکید کرده است: «امیدواریم بتوانیم یک فضای امن و مبتنی‌بر عدالت و شرایط پایدار خرید آنلاین و آفلاین را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنیم. ما باید به دنبال حفظ مصرف‌کنندگان و ایجاد دسترسی آنها به بازار باشیم و اطلاعات لازم را در اختیار خرید‌اران آنلاین بگذاریم.»
بحث‌های تجارت الکترونیک در سازمان تجارت جهانی هم مطرح است و نشست‌های مختلفی برای رفع موانع و مشکلات تجارت الکترونیک در جهان انجام می‌شود.
سازمان تجارت جهانی جلسات مختلفی را با حضور مصرف‌کنندگان کالا تشکیل می‌دهد تا نظرات و نیازهای آنها را بداند و قوانین مرتبط با آن را تدوین کند. سازمان تجارت جهانی نیازمند درک نظرات مصرف‌کنندگان در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی است.

 2  نکته مهم درباره تجارت الکترونیک
سازمان تجارت جهانی به دو نکته مهم در این‌باره رسیده است؛ نخست اینکه باید حداقل استانداردها را برای حفظ رضایتمندی مصرف‌کنندگان داشته باشیم و مصرف‌کنندگان انتظار دارند که تجارت آنها کاملا در محیط امن و عادلانه و به شکل پایدار انجام شود.
دوم اینکه در کشورهای فقیر باید از سیستم‌های حمایتی برای حفظ مصرف‌کنندگان و حمایت از آنها استفاده شود.
منبع: فارس

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان