مهندس شاهرخ کشاورز: رویداد

مهندس شاهرخ کشاورز: رویداد
مهندس شاهرخ کشاورز: رویداد

 

مهندس شاهرخ کشاورز: رویداد "ایران ریتیل شو" گامی بلند در مسیر اس​تانداردسازی مراکز خرید است

نخستین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته، 9 تا 12 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.


سرویس مد و لباس هنرآنلاین: شاهرخ کشاورز مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" و برگزارکننده چند دوره کارگاه آموزشی بین‌المللی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید و رویکردهای نوین خرده‌فروشی در صنعت پوشاک چندی پیش با اعلام خبر ساخت یک برنامه اینترنتی با عنوان "ایران ریتیل شو" در راستای معرفی شرکت‌ها، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید موفق ایرانی به‌ویژه در حوزه مد و لباس اعلام کرد "ایران ریتیل شو" عنوان برنامه‌ای است که به شئون مختلف صنعت خرده‌فروشی و حوزه برندینگ می‌پردازد و از آنجا که 70 درصد مراکز خرید به حوزه پوشاک اختصاص دارد، توجه به مقوله خرده‌فروشی و برندینگ در این حوزه از بخش‌های حائز اهمیت خواهد بود.
او با اشاره به اینکه "ایران ریتیل شو" از حداکثر ظرفیت فضای مجازی برای نشر بهره خواهد گرفت و گامی بلند در مسیر استانداردسازی مراکز خرید است، اذعان داشت این برنامه به‌زودی هر چهارشنبه با برنامه به معرفی یکی از شرکت‌ها، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا مراکز خرید موفق ایرانی از استودیو اختصاصی ماهنامه تجارت طلایی پخش خواهد شد و بنا داریم از سرویس اشتراک ویدئو آپارات، وب‌سایت تجارت طلایی و اینستاگرام برای نشر این برنامه استفاده می‌کنیم.
کشاورز طی روزهای اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین از برپایی نخستین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته با عنوان "ایران ریتیل شو" خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 9 تا 12 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
او با اشاره به اینکه مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و مال‌ها، محور اصلی این رویداد است اظهار داشت: در این میان، شرکت‌های ساختمانی و فعالیت معماران و آرشیتکت‌ها در این بخش از مهم‌ترین موضوعات موردبحث در این نمایشگاه است.
کشاورز در ادامه گفت: یکی دیگر از گزینه‌های همراه با این رویداد به طراحان و سازندگان نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین شرکت‌های تأمین‌کننده منابع انسانی مربوط است. همچنین شرکت‌های مشاوره و مطالعه بازار، شرکت‌های بهره‌بردار و نگهدارنده مراکز خرید و همچنین شرکت‌های طراحی و دکوراسیون فروشگاهی از دیگر مخاطبان نخستین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته خواهند بود.
مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" با اشاره به پیروی کردن رویداد نمایشگاهی "ایران ریتیل شو" از استانداردهای "مپیک" اظهار داشت: رویداد مپیک بزرگترین رویداد صنعت خرده‌فروشی جهان بوده که از سال 1995  آغاز به فعالیت کرده است. مپیک نقش مهم بهره‌برداری در مراکز خرید و خرده‌فروشی داشته و از سال 2018 با رویکردی متفاوت از 14 الی 16 نوامبر در شهر کن فرانسه برگزار می‌شود و ماهنامه "تجارت طلایی" تنها رسانه تخصصی ایرانی است که این رویداد بزرگ بین‌المللی را پوشش رسانه‌ای داده و در ادامه تلاش می‌کنیم در برپایی نمایشگاه "ایران ریتیل شو" نیز از استانداردهای مپیک پیروی کنیم.
کشاورز در خاتمه تأکید کرد: بنا داریم در طول برگزاری این نمایشگاه به مراکز خرید در کشورمان به‌مثابه یک کالا و تولید ملی نگاه کنیم و در سال رونق تولید بتوانیم تا حد ممکن به معرفی و ارائه توانمندی‌های کشور در این بخش توجه کرده و آن را به سمع و نظر مخاطبان برسانیم. بدون شک توجه به برندهای نوپای ایرانی در صنعت پوشاک با توجه به سایر سیاست‌های حاکمیتی در راستای خروج برندهای خارجی از ایران می‌تواند یکی از مهم‌ترین مخاطبان مراکز خرید به‌منظور توسعه برندهای ایرانی باشد.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان