نقش ایران برای برند جورجیوآرمانی پر رنگ تر می‌شود

نقش ایران برای برند جورجیوآرمانی پر رنگ تر می‌شود
نقش ایران برای برند جورجیوآرمانی پر رنگ تر می‌شود

نقش ایران برای برند جورجیوآرمانی پر رنگ تر می‌شود

باتوجه به مشگلات اقتصادی پیش آمده، بسیاری از برندها از فضای مد و پوشاک ایران خداحافظی کرده اند. در این میان شرکتی همچون «دایامد» به عنوان یک نماینده قصد ماندگاری در این عرصه را دارد و تلاش می‌کند تا به رغم نا ملایمتی های پیش آمده نیازهای بازار ایران را به عنوان یک صادر‌کننده تامین کند. علیرضا نخجوانی مدیرعامل شرکت دایامد در رابطه با روند فعالیت این شرکت و همچنین رویداد «پریوه» توضیحات بیشتری را ارائه داده است که در ادامه می‌خوانید.

لطفا در ابتدا کمی پیرامون رویداد مجموعه پریوه جورجیو‌آرمانی توضیح دهید.

آرمانی پریوه، عالی‌ترین سطح محصولات گروه جورجیو‌آرمانی است که تماماً توسط آقای جورجیو آرمانی طراحی شده و تحت نظارت مستقیم ایشان تولید می‌شود. غالباً مخاطبان این برند، اشراف‌زادگان، بازیگران مطرح سینمایی جهان و افراد مشهور هستند. رویداد مورد گفت‌و‌گو، رونمایی از مجموعه‌ جدید پاییز و زمستان ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ این مجموعه بود.

این رویداد عموما با حضور چه افرادی برگزار می‌شود؟

معمولاً با حضور شخص آقای جورجیوآرمانی و میهمانان خاص، ستارگان سینما، ورزشکاران مطرح و فوق‌ستارگان جهان.

لطفا در رابطه با فلسفه حضور خانم مهتاب کرامتی به‌عنوان یک چهره شاخص و سینمایی از ایران توضیحاتی ارائه دهید و اینکه آیا ایشان ایفاگر نقش سفیر شرکت دایامد بودند؟

نظر به روابط ویژه‌ گروه دایامد با گروه آرمانی، از ما دعوت شد تا برای حضور در خاص‌ترین مراسم گروه آرمانی، میهمان ویژه‌ای از ایران را همراه داشته باشیم. از میان میهمانان خاص پیشنهادی ما، خانم مهتاب کرامتی که در افتتاحیه اختصاصی فروشگاه امپوریوآرمانی تهران نیز با تیم آرمانی در ایران دیدار داشتند، انتخاب شدند.

دعوت از حضور به‌عنوان سفیر جورجیوآرمانی در ایران با چه هدفی انجام شد؟ در واقع این میزبانی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بود یا فعالیت‌های تجاری؟

در حقیقت حضور خانم کرامتی به‌عنوان یک چهره پرمخاطب در این‌گونه مراسم به نمایندگی از ایران برای اولین‌بار، زمینه‌ای شد برای بیشتر دیده شدن فرهنگ کشور عزیزمان و ایجاد زمینه‌ ارتباط فرهنگی بیشتر میان این دو کشور.

تصور می‌کنید حضور یک بانوی ایرانی در رویدادی که توسط چنین برند محبوبی در اروپا برگزار شده، می‌تواند اثرات مثبتی را در بخش خرده‌فروشی و گسترش همکاری‌ها با ایران داشته باشد یا خیر؟

تلاش بر این بوده تا با حفظ ارزش‌های غنی اسلامی و شاخص ایرانی، پوششی مناسب برای حضور این بانوی عزیز توسط تیم آرمانی و دایامد انتخاب شود که این پوشش هم در ایتالیا و هم در ایران بسیار مورد ستایش قرار گرفت. گفتنی ا‌ست این حضور و تاکید بر تمایل و نیاز به داشتن حجاب، سبب بیشتر دیده شدن پوشش اسلامی و ایجاد زمینه‌های ذهنی بیشتر برای در نظر گرفتن بانوان مسلمان ایران در تولیدات آینده‌ این شرکت شد. همچنین اخبار این رویداد توانست باعث آشنایی بیشتر مخاطبان ایران با این برند نامدار جهانی شود.

با توجه به تعدد برگزاری چنین رویدادهایی آیا میزبانی از یک چهره معروف برای حضور در این قبیبل رویدادها در ردیف برنامه‌های مدنظر دایامد قرار خواهد گرفت؟

بله، با توجه به استقبال چشمگیر مخاطبان، در ایران و ایتالیا، زمینه‌های همکاری گسترده‌تری در آینده وجود داشته و علاقه‌مندیم از حضور مردان و زنان مشهور ایران برای حضور در رویدادهای آتی دعوت کنیم.

اصلی‌ترین دلایل شرکت دایامد برای همکاری با برند مطرح جورجیو آرمانی چه بود؟

انتخاب برند آرمانی در سال ۹۵ با یک برنامه‌ریزی ۱۰ ساله صورت گرفته. جذابیت این برند برای بازار ایران تنوع بی‌نظیر محصولات، در بسیار از صنایع نظیر مبلمان، غذایی و رستوران، پوشاک و سایر اقلام لوکس است. گروه دایامد قصد دارد با گسترش محصولات و خدمات این برند در ایران، به یکی از بازیگران اصلی این صنعت تبدیل شود. به نحوی که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نظر به ظرفیت‌های بالای تولید پوشاک در ایران، طی سال‌های آتی به یکی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان مطرح گروه آرمانی در جهان تبدیل شویم.

فروشگاه امپوریوآرمانی تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های این برند در جهان، چه فضایی را در اختیار دارد و از زمان آغاز به‌کار خود با چه استقبالی مواجه شده است؟

تمامی تلاش گروه دایامد، صرف‌نظر از نگاه اقتصادی، دایر کردن ایده‌آل‌ترین فروشگاه ممکن بوده، به نحوی که با بیش از هزار مترمربع فضای عرضه‌ پوشاک امپوریوآرمانی و حدود ۷۰۰ متر فضای رستورانی آرمانی، بزرگ‌ترین فرانچایزاستور امپوریوآرمانی جهان را در تهران در اختیار داریم. در خصوص محصولات، خدمات و قیمت‌گذاری نیز کوشیده‌ایم تا کمترین فاصله‌ ممکن را با دیگر فروشگاه‌های پرچمدار امپوریوآرمانی داشته باشیم. به‌گونه‌ای که مراجعان و مخاطبان این برند، متوجه هیچ تفاوتی در تجربه‌ خرید میان فروشگاه تهران و میلان نشوند.

گفتنی ا‌ست فروشگاه‌های آرمانی‌اکسچنج نیز در مراکز خرید گالریا و آوا دایر و در حال خدمت‌رسانی به مخاطبان آرمانی هستند.

مهم‌ترین برنامه شرکت دایامد برای ادامه همکاری با جورجیو‌آرمانی را در صورت امکان توضیح دهید.

سعی خواهیم کرد علی‌رغم تمامی ناملایمات پیش آمده، مسیر پیش‌بینی شده حضور این برند را در ایران ادامه دهیم و امیدواریم که موفق شویم با استفاده از ظرفیت‌های ایران عزیزمان و با کمک تجربیات گروه آرمانی، به‌زودی شاهد حضور پررنگ کشور ایران در فهرست تولیدکنندگان این نام تجاری عالی بوده و ضمن تامین نیازهای بازار ایران، به‌عنوان صادرکننده محصولات آرمانی تولید ایران، مسیر رشد دایامد را ادامه دهیم.

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان