گزارشی از برگزاری همایش RLI در ورزشگاه استمفورد بریج

گزارشی از برگزاری همایش RLI در ورزشگاه استمفورد بریج
گزارشی از  برگزاری همایش RLI در ورزشگاه استمفورد بریج

گزارشی از  برگزاری همایش RLI در ورزشگاه استمفورد بریج 
 رونمایی از چهره تکنولوژیک مراکزخرید

 شرکت RLI  برای اولین بار از سال 2014 به ورزشگاه استمفورد بریج، خانه باشگاه فوتبال چلسی برگشت تا با همایش 2 روزه‌اش در تاریخ 8 تا 9 می بر علم مراکزخرید بیفزاید.
ششمین همایشRLI  با هدف آموزش و گسترش فناوری جدید خره‌فروشی در هر 2 زمینه اینترنتی و حضوری طی 2 روز در ورزشگاه بریج برگزار شد و روز 10 می هم شاهد سیزدهمین همایش تجلیل از بهترین‌های این عرصه توسط غول بزرگ و آکادمیک حوزه خرده‌فروشی بودیم.
 در این کلاس آموزشی 2 روزه، بزرگان صنعت خرده‌فروشی زیر یک سقف به تبادل نظر و اطلاعات پرداختند و مشروح اتفاقات و مباحث مطرح شده در قالب یک دی‌وی‌دی آموزشی به حضار اهدا شد.
 در مسیر برگزاری این همایش اسپانسرها بنا بر نقش خودشان به ترتیب لقب طلایی، نقره‌ای و برنزی را دریافت کردند. سندس ریتل به عنوان یکی از اصلی‌ترین اسپانسرها نقش زیادی در رونق مراسم داشت و اسپانسر طلایی دیگری به نام گرنداسکیپ (اسپانسر مراسم مپیک) و همچنین WBC هم از دیگر بانیان برگزاری مراسم ورزشگاه استمفورد بریج بودند. شیوه برگزاری مراسم هم در نوع خودش منحصر‌به‌فرد بود. در روز اول حضار در قالبی نشستند که به راحتی امکان تبادل نظر را به دست بیاورند و تلاش شد هیچ شرکت‌کننده‌ای هیچ مبحث و رویدادی را از دست ندهد.2    سکوی آموزشی جدید هم در مراسم RLI   وجود داشت  تا بر بار علمی مراسم افزوده شود. 
 برنامه روز اول 
 در روز نخست در 2 قسمت سخنرانی انجام شد؛ بخش اول به صنعت خرده‌فروشی و آینده‌اش اختصاص داشت که در این قسمت 5 سخنران به بیان دیدگاه‌های خودشان پرداختند. در بخش دوم نیز مبحث تکنولوژی در مراکزخرید و لزوم جدی گرفتن آن در مال‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در این بخش هم 5 سخنران روی سن رفتند.
روز دوم
 در روز دوم هم مانند روز اول پذیرایی گسترده‌ای از میهمانان صورت گرفت و مباحث آموزشی به صورت خردتری مطرح شد. در این روز، تعدد سخنران نداشتیم و برای هر 3 بخش شامل خرده‌فروشی، کارگاه آموزشی و تجهیز مال‌ها تنها یک سخنران به ایراد سخن پرداخت. در نهایت مراسم با حدود 28 ساعت مبحث مفید در طول 2 روز به پایان رسید و  بخش سوم شامل مراسم تجلیل از راه رسید، اما قبل از آن حضار به تور آموزشی ویژه در نظر گرفته شده از سوی RLI  دعوت شدند؛ سفری در جهت آموزش تکنولوژی‌های جدید. در نهایت پس از پایان تور فشرده، حاضران ظهر روز 10 می جهت استراحت به هتل‌هایشان رهسپار و عصر همان روز برای مراسم پایانی آماده شدند. پس از برگزاری مراسم منا در دوبی در سال 2016 و میزبانی از همایش سال 2017 در استانبول، RLI  از همایش سال 2018 هدفی به بزرگی تجهیز هر چه بیشتر کارفرماهای مراکزخرید به جدیدترین تکنولوژی روز را داشت. جین رفتر، موسس RLI درباره اهداف شرکتش نظر جالبی دارد: "قبل از هر مراسم با انبوه سرسام‌آوری از ایمیل‌ها و پیام‌های مجازی مواجه می‌شوم، اما به تجربه دریافته‌ام برای آموختن و آموزش بیشتر به دیدار چهره به چهره نیاز است تا ارتباطات ایمیلی و مجازی."
 این مدل ارتباط در روزهای 8 و 9 می به طور کامل برقرار شد!

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان