آرتان، تامین‌کننده نیازهای سخت‌افزاری مراکزخرید

آرتان، تامین‌کننده نیازهای سخت‌افزاری مراکزخرید
آرتان، تامین‌کننده نیازهای سخت‌افزاری مراکزخرید
آرتان، تامین‌کننده نیازهای سخت‌افزاری مراکزخرید
بازار خرید و فروش از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفته است‌. در گذشته نظارت برکالا و ارائه آن به مشتری یکی از موجبات نگرانی فروشندگان بود، اما امروزه حوزه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی با پیشرفت صنعت الکترونیک به ابزاری سودمند و ضروری برای مدیران و صاحبان صنایع‌، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای‌، اماکن عمومی‌، بانک‌ها و ادارات و ... تبدیل شده‌اند و با هوشمند شدن محصولات این سیستم‌ها توانسته‌اند یکی از ناظران همیشه در صحنه باشند‌.
شرکت فنی مهندسی آرتان با 18 سال سابقه در حوزه سیستم‌های امنیتی از جمله سیستم‌های حفاظت پیرامونی راداری‌، دوربین مدار بسته‌، دوربین تحت شبکه‌، گیت‌های فروشگاهی و تجهیزات صندوق فروشگاهی و بارکد‌خوان یکی از شرکت‌های موفق در فروش محصولات سخت‌افزاری است و توانسته در این سال‌ها با ارائه محصولاتی باکیفیت در جهت خدمات‌، تولیدات و بازرگانی به متقاضیان خدمت‌رسانی کند.
امروزه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی با پیشرفت صنعت الکترونیک به ابزاری سودمند و ضروری برای مدیران و صاحبان صنایع، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، اماکن عمومی، بانک‌ها، ادارات و ... تبدیل شده‌اند. در این راستا با مدیریت دفتر تهران شرکت فنی مهندسی آرتان، جناب آقای کامران متین به گفت‌وگو نشستیم.
 
*اهداف شرکت فنی مهندسی آرتان چیست‌؟ 
مدیریت بهینه صنایع و فروشگاه‌ها‌، از بین بردن دغدغه سرقت و حوادث غیرمترقبه‌، جایگزینی و یا کاهش نیروی انسانی‌، بالا بردن دقت و از بین بردن خطای انسانی با ارائه محصولات با کیفیت‌، طراحی اصولی و نصب و خدمات پس از فروش از اهداف و ارکان اصلی شرکت فنی مهندسی آرتان است‌.
شرکت آرتان در شهرهایی از جمله تبریز‌، یزد‌، مشهد‌، قم‌، خوزستان و‌ ... نمایندگی دارد و خوشبختانه تولید محصولات خود را وابسته به عوامل برون‌سپاری ندانسته و در تهران نیاز مشتریان را تولید و برطرف می‌کند.
 
*سیستم‌های حفاظتی به چند دسته طبقه‌بندی می‌شوند‌؟
سیستم‌‌های حفاظتی به گیت ورودی‌، دوربین مداربسته‌، سیستم ضد سرقت‌، نظارت تصویری‌، سیستم اتوماسیون پارکینگ‌، سیستم اعلام و اطفای حریق و ... تقسیم می‌شوند‌. این شرکت از سال 88  روی مبحث نظارت تصویری تمرکز داشته و توانسته نظر بسیاری از مدیران را به خود جلب کند. 
 
*شرکت آرتان تا به حال با کدام یک از مراکزخرید و برند‌ها همکاری داشته است؟
خوشبختانه به دلیل کیفیت مطلوب محصولات‌، شرکت آرتان توانسته با مجتمع‌های ستاره‌باران، برج تجارت جهانی و لاله‌پارک تبریز و برندهایی از قبیل کوتون‌، دری‌مد‌، دفکتو‌، میثم عطر‌، ال‌سی وایکیکی و برند فرانسوی تاتی تهران‌، فروشگاه‌های زنجیره‌ای از قبیل‌ هایپرمی، پروما، اتکا،‌ هایپرسفیر و تمامی فروشگاه‌های حاضر در شهر کتاب در زمینه نظارت تصویری گیت‌های حفاظتی همکاری کند، همچنین در حال حاضر با پروژه‌های ایپک‌پالاس تبریز و آپتوس کرج وارد مذاکرات شده‌ایم.
 
*سیستم‌های امنیتی به چه میزان در بهبود عملکرد مدیریتی مجموعه‌ها تاثیر دارند‌؟ 
تمامی مراکزخرید برای سهلوت فعالیتشان از سیستم‌های حفاظتی استفاده می‌کنند، اما در برخی از مراکزخرید از جمله پالادیوم تهران و ستاره‌باران تبریز که با تردد بسیار زیاد مراجعان و پرسنل رو‌به‌رو هستند این سیستم‌ها می‌توانند ابزار مناسبی برای حفاظت دارایی سرمایه‌گذار و جلوگیری از سرقت محصولات فروشگاهی باشند و در واقع همین امر می‌تواند در بهبود عملکرد مدیریتی مجموعه‌ها موثر باشد تا مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری دچار ضرر و زیان نشوند.
نصب دوربین مداربسته و گیت فروشگاهی باعث امکان پایش فضاهایی از جمله پارکینگ‌، مراکزخرید و نقاط حادثه‌خیز می‌شود. متاسفانه در گذشته با قرار دادن پرسنل در این مکان‌ها، تعداد نفرات ورودی به مراکزخرید بررسی می‌شد که با تفکر مهندسان مجرب سیستم شمارشگر نفرات ورودی به مجتمع طراحی شده و کار را برای پرسنل و مدیریت آسان کرده است. این محصول نیز یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بخش مدیریت مجتمع‌های تجاری است. خوشبختانه سالیانه با هوشمند شدن سیستم‌ها مهندسان خود را با شرایط به وجود آمده وفق می‌دهند تا نیازهای امنیتی جامعه را پاسخگو باشند‌.
 
و سخن آخر
با تشکر از ماهنامه تجارت طلایی که همانند یک حلقه مفقوده در ایران ظاهر شد و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی فضایی جهت مشورت و راهنمایی برای مدیران مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری و برندها مهیا کرد  تا همه به خواسته خود برسند. امید است صنعت خرده‌فروشی هر روز نسبت به روز گذشته با پیوستگی و رشد چشمگیرتری پیش رود‌. 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان