حمایت اسپار اتریش از استارت آپ ها

حمایت اسپار اتریش از استارت آپ ها
حمایت اسپار اتریش از استارت آپ ها

حمایت اسپار اتریش از استارت آپ ها

از زمان راه‌اندازی برنامه «اسپار؛ جوان و شهری» (Young & Urban by SPAR) در سال 2017 ، اسپار اتریش با 30 شرکت نوپا (استارت‌آپ) همکاری کرده است و حدود 350 محصول خوراکی و غیرخوراکی را در فروشگاه‌هایش در سراسر کشور به فروش می‌رساند. با توجه به موفقیت این برنامه، اسپار اتریش همچنان در جست‌وجوی کارآفرینان جوان جاه‌طلب و ایده‌های خلاقانه درباره محصولات است.

«اسپار؛ جوان و شهری» برنامه‌ای جاافتاده است که نقش مهمی در فلسفه شرکتی اسپار اتریش دارد. کارآفرینان جوان با ابتکار و خلاقیت، طیف محصولات موجود در فروشگاه‌ها را گسترش می‌دهند و ایده‌های جدید و خلاقانه‌شان روز به روز بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد. گرهارد درکسل، مدیرعامل اسپار اتریش در این‌باره می‌گوید: «ما علاوه‌بر ارتقای خلاقیت اتریشی، قادریم جدیدترین رویکرد به محصولات غذایی، خانگی و اوقات فراغت را به مشتریان خود ارائه دهیم و شرایط برد-برد برای تولیدکننده، مصرف‌کننده و اسپار ایجاد کنیم.»

یوهانس ریبیرو داسیلوا یکی از کارآفرینان جوانی که از حمایت اسپار اتریش در تولید آبغوره و آب سیب‌ترش مخصوص پخت و پز با برند «سیلوا» برخوردار است، درباره این رویه حمایتی می‌گوید: «به عنوان یک استار‌آپ، شما باید بیش از حد معمول خود را تبلیغ کنید و با کمک اسپار این رویه آسان‌تر شده است.» به همین ترتیب، بنیانگذاران استارت‌آپSweetomio اعتقاد دارند که آنها بدون حمایت برنامه «اسپار؛ جوان و شهری» نمی‌توانستند جایی در بازار اتریش داشته باشند: «هدف ما این بود که محصولی را عرضه کنیم که در همه خانه‌ها جایی داشته باشد. قرار گرفتن محصولات ما در قفسه‌های اسپار اتریش، امتیاز بزرگی برای ما بود.»

از نظر توسعه محصول و طراحی، مدیریت کیفیت و تولید و بازاریابی، اسپار اتریش شش دهه تجربه در صنعت خرده‌فروشی دارد و از اینکه دانش گسترده‌اش را به کارآفرینان جوان و تازه‌کار منتقل می‌کند، راضی و خشنود است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان