شیک‌ترین کافی‌شاپ‌های دنیا

شیک‌ترین کافی‌شاپ‌های دنیا
شیک‌ترین کافی‌شاپ‌های دنیا
۱۰- کافی شاپ VOGUE Café مسکو (روسیه)
 
این کافی شاپ که در جولای ۲۰۰۳ در شهر مسکو راه اندازی شده، توانسته با ترکیبی از غذاهای کلاسیک اروپایی و روسی به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.
 
 
داشتن طراحی داخلی دلنواز، رومیزی های سفید، گل های دوست داشتنی و ظروف شیشه ای کریستال آنرا تبدیل به یک کافی شاپ باکلاس و لاکچری کرده است.
 
 
 
 
۹- کافی شاپ Oriole Café سنگاپور
 
خیابان باغستان (Orchard Road) شهر سنگاپوریکی از متمرکزترین مراکز خرید را در دنیا دارد. پس جای تعجبی نیست که در این مکان بتوانید یکی از لاکچری ترین کافی شاپ های دنیا را پیدا کنید.
 
 
کافی شاپ Oriole Café از همان درب ورودی احساسات شما را تحریک می کند. فضای داخلی با پنل های چوبی و المان های قهوه تزئین شده است و استفاده از چراغ های کم نور به آرامش بخش بودن این کافی شاپ کمک کرده است.
 
 
شما می توانید از منوی این کافی شاپ انواع مختلف قهوه، صبحانه های متنوع، شیرینی های خوشمزه و یک نوع از آبجوهای منحصر به فرد آنرا امتحان کنید.
 
 
 
۸-  کافی شاپ Antico Caffe Greco ، رم (ایتالیا)
 
این کافی شاپ در سال ۱۷۶۰ راه اندازی شده است و در حال حاضر قدیمی ترین بار (bar) شهر رم و دومین کافی شاپ قدیمی در کل ایتالیا بعد از کافی شاپ Caffé Florian در شهر ونیز محسوب می شود. جالب است بدانید که اولین صاحب این کافی شاپ یک فرد یونانی بوده است. به همین خاطر اسم این کافی شاپ Caffé Greco نامیده شده است.


این کافی شاپ به نوعی موزه به حساب می آید. چون تا به امروز توسط شخصیت های معروف جهان از جمله استاندال (Stendhal) نویسنده سبک رئالیسم فرانسه، گوته (Goethe) شاعر و نویسنده آلمانی، لرد بایرون (Lord Byron) شاعر بزرگ انگلستان، فرانتس لیست (Franz Liszt) آهنگساز اتریشی و ده ها شخصیت خاص دیگر مورد بازدید قرار گرفته است. پس جای تعجبی نیست که قیمت های درج شده در منوی این کافی شاپ کمی بالاتر از جاهای دیگر باشد.
 
 
 
۷- کافی شاپ Grand Café Gambrinus، ناپل (ایتالیا)
 
شهر ناپل ایتالیا یکی از نقاط برجسته تاریخی در دنیای قهوه محسوب می شود. کافی شاپ لاکچری Café Gambrinus در سال ۱۸۶۰ راه اندازی شده و دقیقا در بخش پشتی Palazzo della Prefettura واقع شده است. به گزارش لاکچری دات کش، این کافی شاپ در آن زمان پاتوقی برای روشنفکران دوران زیبا (Belle Epoque) به حساب می آمد. طراحی داخلی این کافی شاپ نیز یادآور آن دوران می باشد.
 
 
نام افسانه ای Gambrinus از فرهنگ غنی اروپایی الهام گرفته است که یادآور افسانه های پیرامون آبجوها و سرزندگی های آن می باشد.
 

 
۶- Emporio Armani Cafe، دبی (امارات متحده عربی)
 
کافی شاپ لاکچری Emporio Armani Cafe در یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا، یعنی دبی مال (Dubai Mall) واقع شده است. طراحی داخلی این کافی شاپ لوکس ترکیبی از خطوط ساده است که توانسته محیط شیک و مدرنی را در یکی از شلوغ ترین مراکز خرید ایجاد کند.
 
 
منوی غذای این کافی شاپ کاملا ایتالیایی است. شما می توانید از نان های گوجه فرنگی شیرین، کروسانت (crossant)، پیتزا، پاستا، ژلاتو (gelato)، سوپ، سالاد و ژلاتوهای خوشمزه لذت ببرید. البته قیمت درج شده در منوی این کافی شاپ کمی گران است!
 
 
 
 
۵- کافی شاپ Roberto Cavalli Café سن تروپه (فرانسه)
 
کافی شاپ Roberto Cavalli café شهر سن تروپه (St. Tropez) فرانسه انواع مختلفی از غذاهای سنتی ایتالیایی را به مشتریان خود ارائه می دهد. پخش موسیقی توسط DJ درشب، محیط پویا و جذاب تری را به این کافه داده است.
 
 
به گزارش مجله آنلاین لاکچری دات کش، طراحی داخلی این کافی شاپ شامل یک پیشخوان منحنی شکل استیل است که یک درخت گلیسین (Wisteria) در مرکز آن، جلوه خاصی به محیط این کافی شاپ داده است. کافی شاپ Roberto Cavalli café همچنین دارای یک بالکن است که صندلی هایی با طرح های گورخر و زرافه دارد. شما می توانید از نوشیدنی های احتصاصی این کافی شاپ نیز نوش جان کنید.


 
 
۴- کافی شاپ Café de la Paix پاریس (فرانسه)
 
کافی شاپ محبوب Café de la Paix در هتل InterContinental Paris Le Grand قرار دارد و توسط آرشیتکت معروف آلفرد آرمند (Alfred Armand) در سال ۱۸۶۲ طراحی شده است. این مکان آن قدر طرفدار دارد که اگر برای مدتی در میز خود نشسته باشید، حتما یکی از دوستان یا آشنایان تان را در آنجا خواهید دید.
 
 
این کافی شاپ از جمله مکان هایی است که افراد معروفی در طول سالیان سال در آن رفت و آمد داشتند. از جمله ادوارد هفتم پادشاه انگلیس (King Edward VII)، امیل زولا (Emile Zola) رمان نویس فرانسوی، ژول مانسه (Jules Massenet) آهنگساز فرانسوی، سرگئی دیاگیلف (Sergei Diaghilev) بنیانگذار باله روسی و گی دو موپاسان (Guy de Maupassant) نویسنده فرانسوی.
 
 
این کافی شاپ از سال ۱۹۷۵ به عنوان یکی از مکان های تاریخی توسط دولت فرانسه ثبت شده است. به همین دلیل جای تعجب ندارد که هزینه یک صبحانه ساده در این کافی شاپ ۸۵ دلار باشد!
 
 
 
۳- کافی شاپ Bulgari Il Café توکیو (ژاپن)
 
Il Café تنها کافی شاپ بولگاری (Bulgari) است که در خیابان معروف اوموته‌ساندو (Omotesando) توکیو قرار گرفته است. این کافی شاپ که در نزدیکی فروشگاه ساعت و جواهرات بولگاری واقع شده است، با طراحی شیک و البته چیدمان صمیمانه یکی از لاکچری ترین کافی شاپ های جهان محسوب می شود.
 
 
سبک و سیاق این کافی شاپ کاملا ایتالیایی است و خبری از خوراک های سنتی ژاپنی نیست. منوی این کافی شاپ هم مسلما گران است. در هر صورت نشستن در کافی شاپی با برند بولگاری مستلزم پرداخت هزینه آن چنانی هم می باشد!
 

 
۲- کافی شاپ Bloomsbury Café دبی (امارات متحده عربی)
 
کافی شاپ Bloomsbury Café تلاش کرده است تا با یک کافی شاپ به سبک انگلیسی را در امارات متحده عربی پیاده کند. شفینا یوسف   (Shafeena Yusuff)سرآشپز این کافی شاپ لاکچری است و وظیفه دارد تا با خوراک های خوشمزه، لحظات لذت بخشی را برای مشتریان این کافی شاپ فراهم کند.
 
 
این کافی شاپ به کاپ کیک های خوشمزه خود افتخار می کند. برخی از کاپ کیک های خاص این کافه شاپ لوکس با ورق های خوردنی از جنس طلا تهیه شده است. البته یادتان باشد که خوردن کاپ کیکی از جنس طلا در کافی شاپ Bloomsbury Café  ، ۱۰۰۰ دلار برایتان هزینه دارد.
 

 
۱- کافی شاپ Café Florian، ونیز (ایتالیا)
 
کافه Café Florian لقب قدیمی ترین و لاکچری ترین کافی شاپ دنیا را یدک می کشد. این کافی شاپ که در سال ۱۷۲۰ راه اندازی شد، همچنان قادر به سرویس دهی به مشتریان می باشد. بنا به گزارش لاکچری دات کش، این کافی شاپ نه تنها مکانی برای نوشیدن قهوه است بلکه به مانند موزه ای تاریخی می باشد که گنجینه ای از آثار هنری خاص را در خود گنجانده است.
 
 
کافی شاپ Café Florian در سال های ابتدایی تاسیس، تنها کافی شاپی بود که خانم ها حق ورود به آنرا داشتند. این کافی شاپ پاتوق افرادی از جمله چارلز دیکنز (Charles Dickens)، مارسل پروست (Marcel Proust) رمان نویس فرانسوی و لرد بایرون (Lord Byron) شاعر انگلیسی بوده است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان