امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان فروشگاه‌های رفاه و هلدینگ دانشمند

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان فروشگاه‌های رفاه و هلدینگ دانشمند
امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان فروشگاه‌های رفاه و هلدینگ دانشمند
 
 
امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان فروشگاه‌های رفاه و هلدینگ دانشمند
 
در راستای حمایت از تولید داخلی و کارگاه‌های کوچک، تفاهم‌نامه‌ای بین هلدینگ دانشمند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه امضا شد.
در این جلسه که با حضور رسول محمدی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه، یحیی آل‌اسحاق، عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان، خسرو مختاری معاون توسعه اقتصادی بنیاد مستضعفان و سیدحامد عسگری، مدیرعامل هلدینگ دانشمند برگزار شد، مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه گفت: در برهه حساس کنونی که شهروندان زیر بار فشارهای اقتصادی قرار دارند فروشگاه‌های رفاه تلاش کرده تا به اندازه توان خود به کاهش این فشارها و کمک به اقتصاد خانواده ها کمک کند که از جمله این اقدامات می‌توان به افتتاح فروشگاه در نقاط کم برخوردار و ارائه تخفیف‌های قابل تامل روی کالاهای عرضه شده اشاره کرد.
 
دکتر محمدی، با ذکر اینکه هم اکنون تمام تلاش ما این است که بتوانیم از طرق مختلف کالاهای مورد نیاز مشتریان را در فروشگاه های خود تامین کنیم، افزود: شعار ما در فروشگاه‌های رفاه، تولید محلی و فروش ملی است به این معنا که تصمیم داریم تا با حمایت از تولید کنندگان داخلی از طریق فروش محصولات‌شان در فروشگاه‌های خود، به رونق این صنایع کوچک کمک کنیم.
 
وی با ذکر اینکه به زودی ۵ تا ۱۰  درصد فضاهای فروشگاهی ما به عرضه محصولات این تولید کنندگان کوچک اختصاص پیدا خواهد کرد، گفت: در همین خصوص تعامل بین بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی که همواره حامی تولید کنندگان کوچک است ، با این فروشگاه زنجیره‌ای می‌تواند بسیار راه گشا باشد.
 
دکتر محمدی، با ذکر اینکه هم اینک محصولات بسیاری از واحدهای تولیدی بنیاد در این فروشگاه عرضه می‌شود، تاکید کرد: ما آماده‌ایم تا در کوتاهترین زمان ممکن حجم خرید خود از بنیاد را دو برابر کنیم.
 
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه به سیاست های این مجموعه در خارج از مرزها اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف ما راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در شهرهای بزرگ کشورهای همسایه است تا از طریق آنها محصولات تولید کنندگان ایرانی را بفروشیم که در این راه بنیاد مستضعفان می‌توان حمایت‌ها و کمک‌های بسیاری را به ما کند و در کنار هم تلاش کنیم تا با فروش محصولات داخلی در آن سوی مرزها، به روان شدن چرخش چرخ های تولیدمان کمک کنیم .
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این بنیان نیکویی که پایه گذاری شده سال‌های سال ادامه داشته باشد و دو مجموعه بتوانند درکنار هم ، گام های موثری را در تامین مایحتاج هموطنان و بخصوص اقشار کم درآمد و حمایت از تولید ملی بردارند . 
 
همچنین در این نشست، عسگری با اشاره به اهدافی که بنیاد مستضعفان در این تفاهم‌نامه همکاری دنبال می‌کند، گفت: همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین اهداف بنیاد کمک به محرومیت زدایی در کشور از طریق حمایت از تولیدات و کارگاه های کوچک است.
 
وی افزود: دومین هدف ما در این تفاهم‌نامه‌ کمک به ارائه خدمات ارزان‌تر به هموطنان و ایجاد فضای رقابتی میان ارائه  دهندگان خدمات و تولیدگنندگان از یکسو و تلاش برای شکسته شدن قیمت کاذب برخی از اقلام محصولات درکنار بالا رفتن کیفیت ارائه خدمات است.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: در همین راستا فروشگاه‌های رفاه به‌عنوان یکی از مراکز معتبر عرضه کنندگان محصولات دامی و لبنیاتی و نوشیدنی بنیاد، می‌توانند با عرضه تولیدات این کارگاه‌های کوچک نقش مهمی در ایجاد امید در بین این تولید کنندگان برای ادامه مسیر خود داشته باشد. ضمن آنکه در این تفاهم‌نامه‌ افق‌های روشنی نیز برای همکاری‌های فی مابین برای عرضه محصولات ایرانی در آن سوی مرزها در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان به دنبال فرایندهایی خلاقانه و همراه با نوآوری فراگیر است به بیانی به دنبال آن است که از دست آوردهای فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه، کل ایران و هموطنان عزیز بهره‌مند شوند. در همین راستا در نر داریم تا خدمات بازرگانی خود را کشوری و فراگیر کنیم که امضاء این تفاهم نامه یکی از اولین گام های ما در این جهت است.
 
گفتنی است در پایان جلسه تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه به امضاء مدیران آنها رسید.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان