با ارزش‌ترین برندهای روسی معرفی شدند

با ارزش‌ترین برندهای روسی معرفی شدند
با ارزش‌ترین برندهای روسی معرفی شدند

با ارزش‌ترین برندهای روسی معرفی شدند

" اسبر بانک" موفق شد بالاتر از غول های گازی و نفتی روسیه در رده نخست با ارزش ترین برندهای روسی قرار گیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل از تاس، اسبربانک با ۱۰ میلیارد دلار ارزش (معادل ۶۷۰.۴ میلیارد روبل) به عنوان برترین برند روسیه شناخته شد. ارزش این بانک که به کار خدمات مشاوره مالی نیز مشغول است در طی یک سال گذشته حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است.

پس از این بانک، شرکت‌های نفت و گاز " گز پروم" و " لوک اویل" با ۴.۸ میلیارد دلار (معادل ۳۲۰.۸ میلیارد روبل) و ۴.۲ میلیارد دلار (معادل ۲۸۱.۱ میلیارد روبل) در رده های دوم و سوم قرار دارند. ارزش برند گازپروم در سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته است اما لوک اویل با کاهش ۱ درصدی ارزش خود مواجه شده است.
چهارمین برند برتر روسی نیز در حوزه انرژی فعال است: "روس نفت" با ارزش ۳ میلیارد دلاری ( ۲۰۳.۹ میلیارد دروبل) در رده چهارم قرار دارد و ارزش آن طی یک سال بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است. بیشترین افزایش در ارزش طی یک سال اخیر متعلق به شرکت راه آهن روسیه است که با ۳۵ درصد افزایش، ارزش آن به ۲.۴ میلیارد دلار ( ۱۵۹ میلیارد روبل) رسیده است.
اسبربانک بزرگ ترین بانک روسیه محسوب می شود و به انتخاب مجله " گلوبال فاینس" توانسته است بهترین عملکرد استفاده از نوآوری در خدمات بانکی را در بین بانک‌های کشورهای منطقه اروپای مرکزی و شرقی داشته باشد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان