استراتژی و فروش

استراتژی و فروش
استراتژی و فروش
استراتژی و فروش خود را هم راستا کنید
اول، باید بفهمید که عوامل بیرونی چطور روی تجارت شما تأثیر می گذارند. این عوامل، شامل صنعتی که در آن فعال هستید و با رقبای خود رقابت می کنید،قسمتی از داد و سِتَدی که در آن فعالیت دارید و ماهیت مصرف کننده‌ها و حساب‌ها در این قسمت ها می شود..
بیشتر شدن و یا از بین رفتن ارزش هر کسب و کاری،در محل فروش اتفاق خواهد افتاد پس به دنبال پیدا کردن آن در اتاق جلسات و کنفرانس های درون سازمانی خود نباشید.
ثانیا،در مرحله بعد و پس از بررسی عوامل خارجی در میزان فروش محصولات و خدمات خود به دنبال ترسیم استراتژی و وظایف پرسنل فروش خود باشید تا محدوده و شرح وظایف تیم های فروش به روشنی مشخص شود.اینکه کارمندان فروش شما چه ویژگی هایی داشته باشند تا بتوانند ارزش کالا و خدمات شما را بالاببرند و مهم تر آنکه چطور بتوانند این ارتقا ارزش را به مشتریان شما انتقال دهند.به طرز شگفت آوری تنها تعداد اندکی از شرکت ها وجود دارند که جواب این این سئوالات را در خصوص فروش و تیم فروش خود میدانند و ویژگی های آنرا درک می کنند.
اساسا اکثر شرکت ها تنها از تیم فروش خود تنها حرکت و تکثیر فروش محصولات را توقع دارند، به بیانی دیگر فروش محصول به هر مشتری که با قیمت تعیین شده موافق است.شرکت هایی که این روند را در حوزه فروش در پیش می گیرند ممکن است از پس فرآیند فروش به خوبی برآیند ولی هیچ گاه عالی نخواهند بود و ثبات در مسیر فروش را هیچ گاه تجربه نخواهند کرد.اما ذات استراتژی فروش دقیقا در نقطه مقابل این رفتار قرار دارد، یعنی دقیقا در جایی که کارهای خاص شما را از رقیبانتان متفاوت می کند.یعنی کاری که شما به خوبی قادر به انجام آن هسید و رقبا در انجام آن ناتوانند.
ثالثا ، شما باید از تیم فروش خود این اطمینان را حاصل کنید که توانایی این را دارد که پشتیبانی درستی از وظایفی که شما برای آن ها ترسیم کرده اید دارد. برای این حضول این اطمینان شما به افرادی توانا احتیاج دارید که پتانسیل لازم برای آموزش های شما را برای تبدیل شدن به یک تیم فروش را داشته باشند.در نهایت وقتی وظایف و تیم فروش به درستی از سوی شما به عنوان کارفرما ترسیم شود آموزش می تواند تکمیل کننده زنجیره فروش و ماندگاری و تداوم آن باشد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان