پیش بینی بازدهی بازار در پاییز

پیش بینی بازدهی بازار در پاییز
پیش بینی بازدهی بازار در پاییز
کدام بازارها در پاییز امسال شرایط بهتری خواهند داشت؟
در پاییز سال گذشته در بین سرمایه‌گذاری در بورس، بازار طلا و بازار دلار بیشترین بازدهی در بازار سهام رخ داد؛ به طوری که در دوره مذکور شاخص کل بورس 10 هزار واحد رشد کرد.
 
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس آمارهای رسمی بانک مرکزی و شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران طی پاییز چهار سال گذشته در بین بازار سهام، طلا (۱۸ عیار) و ارز (دلار)؛ بازار سهام از نوسانات بیشتری برخوردار بوده است.
 
پاییز سال ۱۳۹۳ که با افت شاخص کل بورس تهران مواجه بود قیمت دلار و طلا افزایش یافت به طوری که، شاخص کل بورس با کاهش سه درصدی و قیمت دلار و طلا هرکدام به ترتیب با افزایش ۱۰ درصد و ۶٫۸ درصد همراه بود.پاییز سال ۱۳۹۴ بازارهای مالی بازدهی بالایی را به همراه نداشتند. شاخص کل بورس، قیمت دلار و طلا تا حدودی بدون تغییر بودند.اما در پاییز سال ۱۳۹۵ شاخص کل بورس و قیمت دلار روند صعودی از سر گرفتند و هرکدام به ترتیب با چهار درصد و ۱۰٫۲ درصد رشد مواجه شدند.
 
در پاییز سال ۱۳۹۵ قیمت دلار با رشد ۱۰٫۲ درصدی از ۳۵۰۰ تومان به ۳۹۰۰ تومان رسید. همچنین در دوره مذکور قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱٫۱ درصدی از ۱۱۴ هزار تومان به ۱۱۲ هزار تومان رسید.پاییز سال ۱۳۹۶ با بازدهی بالای بازارهای مالی همراه بود و فعالان بازار از منفعت زیادی برخوردار شدند.در پاییز سال ۱۳۹۶ بازار سهام بیش از بازهای دیگر رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس با ۱۱٫۳ درصد رشد به میزان ۱۰ هزار واحد افزایش یافت.قیمت دلار و طلای ۱۸ عیار در پاییز سال گذشته هرکدام به ترتیب ۷٫۷ و ۶٫۷ درصد رشد داشتند. هرگرم طلای ۱۸ عیار از ۱۲۰ هزار تومان به ۱۲۸ هزار تومان رسید. همچنین قیمت دلار از ۳۸۰۰ تومان به ۴۲۰۰ تومان رسید.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان