سونی و انرژی های پاک مسیری تا 2040

سونی و انرژی های پاک مسیری تا 2040
سونی و انرژی های پاک مسیری تا 2040
سونی درمسیر برنامه های حفاظت از محیط زیست
شرکت سونی به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ میلادی، تمامی انرژی موردنیاز کارخانه‌های خود را از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک تامین کند.
 
به گزارش  CNBC، با توجه به افزایش دما و گرمای زمین و آسیب‌های متعددی که این امر به محیط زیست وارد خواهد کرد، شرکت ژاپنی سونی به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد تا سال ۲۰۴۰ میلادی، ۱۰۰ درصد برق و انرژی موردنیاز خود را از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک تامین کند تا بدین‌ترتیب بتواند نقش موثر و پررنگی را در کاهش گرمای زمین و حفاظت بیشتر از محیط زیست ایفا کند.
 
به گزارش  پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل ازایسنا، در سال مالی ۲۰۱۷ میلادی، استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر تنها پنج درصد از مجموع کل برق مصرفی در جهان گزارش شد این در حالیست که برخی از کشورهای جهان همچون چین، کانادا و ایالات متحده آمریکا به شدت در تلاشند تا با نصب پنل‌های خورشیدی و توسعه زیرساخت‌های لازم برای بهره گیری از فناوری‌های مربوطه، مسئولیت خود را در قبال این امر مهم به انجام برسانند و در کاهش گرمای زمین تاثیرگذار عمل کنند.
 
کارخانه تولید تجهیزات و پنل‌های خورشیدی در ژاپن و تایلند مستقر شده است که می‌تواند نقش پررنگ و بسزایی در توسعه استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر داشته باشد.
 
کنیچیرو یوشیدا – مدیر ارشد اجرایی سونی – با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: ما (سونی) از سایر شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه‌های مختلف نظیر تکنولوژی، درخواست می‌کنیم که به‌منظور حفظ محیط زیست و کاهش دمای زمین که بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور برای ما مشکلات متعددی را بوجود خواهد آورد، هرچه زودتر به دنبال توسعه و تامین برق از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر نظیر انرژی خورشیدی، بادی و غیره باشند.
 
هلن کلارکسون – مدیر ارشد اجرایی گروه حمایت از محیط زیست – درباره این اقدام سونی می‌‌گوید: سونی بدون شک نخستین و بزرگ‌ترین شرکت فعال در حوزه تکنولوژی و سرگرمی است که به فکر تامین برق ۱۰۰ درصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک افتاده است و اقدامات گسترده‌ای را برای اجرایی کردن آن انجام داده است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان