گسترش فعالیت خرده فروشی ها در دوبی؛به نفع مردم، به سود جامعه

گسترش فعالیت خرده فروشی ها در دوبی؛به نفع مردم، به سود جامعه
گسترش فعالیت خرده فروشی ها در دوبی؛به نفع مردم، به سود جامعه

گسترش فعالیت خرده‌فروشی‌های دبی 
 به نفع مردم، به سود جامعه

طبق آمار اتحادیه خرده‌فروشی دبی، صاحبان این صنعت در سال جاری بیش از 31 میلیون یورو برای حضور در کمپین‌هایی که برای جلب مشتری فعال هستند، هزینه کرده‌اند.
این اتفاق در شرایطی رخ داده که در ماه رمضان به دلیل روزه‌داری مشتریان در طول روز، حدود 15 هزار تولیدکننده مواد غذایی با کاهش طبیعی تولید و عرضه محصول مواجه شدند.

 از طرفی بخش زیادی از سرمایه‌گذاری در زمینه تامین مواد غذایی، اغذیه سالم و منطبق با اصول زندگی سالم صورت گرفته تا مردم در دبی و سراسر مناطق امارات به وسیله یک الگوی تغذیه مناسب، راه و  روش خوبی جهت افزایش سلامتی خودشان به دست بیاورند. سهیل البستاکی، یکی از مدیران برجسته عرصه خرده‌فروشی در امارات می‌گوید به طور کلی دبی در 73 درصد همه کمپین‌های مربوط به صنعت خرده‌فروشی حضور فعال داشته و در 40 مورد متولی و برگزارکننده بوده که این، نشان‌دهنده رشد کمیتی در مقایسه با شرکت در 23 کمپین در سال قبل میلادی است. مهم‌ترین هدف از سرمایه‌گذاری و شرکت در کمپین‌ها، ارائه بهترین محصولات به مشتریان، ضمن حفظ استانداردهای جهانی قیمت و شأن مشتریان است؛ به این معنا که قیمت پایین‌ شأن مشتری را کاهش ندهد و به او تلقی منفی ندهد. ناگفته پیداست که رضایت مشتری در بالاترین میزان درجه اهمیت قرار دارد. تا جای ممکن سعی شده تبلیغات و ایده‌های مربوط به کمپین‌ها واقعی و براساس نیاز مخاطبان باشد تا حداکثر همذات‌پنداری در این زمینه به وجود بیاید. بیش از 250 آیتم در هر کمپین معرفی شده و به فروش رسیده و هرکدام بیش از 90 درصد تخفیف داشته‌اند. هر یک از کمپین‌ها موضوعات و سرفصل‌های متفاوتی را شامل می‌شد؛ از تولد نوزادان گرفته تا تسهیل ازدواج و البته حمل و نقل بین و درون‌شهری. مجموع هزینه برای این کمپین‌ها 12 میلیون دلار برآورده شد و علاوه‌بر چنین موضوعی، عده مشخصی از انسان‌های بی‌بضاعت و کم‌توان مالی و جسمی هم تحت پوشش کمپین‌های مختلف از مزایایی خاص بهره‌مند می‌شوند.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان