مرکز خریدی از جنس کاخ های اشرافی روسیه

مرکز خریدی از جنس کاخ های اشرافی روسیه
مرکز خریدی از جنس کاخ های اشرافی روسیه

مرکز خرید گوم مسکو؛

مرکز خریدی از جنس کاخ های اشرافی روسیه

دلایل متعددی برای سفر گردشگران به نقاط مختلف دنیا وجود دارد. بازدید از بناهای تاریخی، لذت بردن از تفریحات ساحلی، گردش در جنگل، کویر و حتی خرید در معروف‌ترین فروشگاه‌های دنیا از عمده‌ترین دلایل سفر گردشگران است.مراکز خرید به عنوان یکی از مراکز تجمعات اجتماعی همواره مورد توجه گردشگران و بازدید کنندگان شهرهای مختلف بوده است و بسیاری از مراکز خرید دنیا حتی به عنوان نماد یک شهر تلقی می شوند و میزبان تعداد زیادی از گردشگران از سراسر نقاط دنیا می باشند از این رو صنعت توریسم به نوعی با مراکز خرید و مجتمع های تجاری عجین شده است.مسکو شهری تاریخی در کشور روسیه با میانگین بالایی از تعداد گردشگر در ماههای مختلف سال می باشد و مرکز خرید گوم به عنوان یکی از مراکز پربازدید این شهر تاریخی به شما می رود.

 


در قسمت شرقی میدان سرخ، که دومین میدان بزرگ دنیا نیز به حساب می‌آید، یک ساختمان قدیمی و باشکوه وجود دارد. این ساختمان قدیمی و زیبا که به واسطه معماری و نمای منحصر به فرد آن بی‌شباهت با کاخ‌های اشرافی روسیه نیست، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مسکو به شمار می‌آید. این ساختمان سه طبقه با سقف شیشه‌ای، که فضاهای مختلف آن از طریق پل‌های باریک به یکدیگر متصل شده است، 150 مغازه کوچک و بزرگ با معروف‌ترین برندهای دنیا را در خود جای داده است و شما می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود، مانند پوشاک یا زیورآلات را خریداری کنید. مرکز خرید گوم مسکو علاوه‌بر مغازه‌های متعدد، دارای سالن سینماست و مجموعه کاملی از سرگرمی را در یک ساختمان برای شما فراهم آورده است.

ساخت مرکز خرید گوم مسکو در سال 1890 آغاز شد و تا سال 1893 طول کشید. در مرکز خرید گوم مسکو بدون پرداخت هزینه ورودی می‌توانید از گوشه کنار این ساختمان قدیمی دیدن کنید و در کنار بازدید از یکی از جاذبه‌های گردشگری مسکو، خرید خود را نیز انجام دهید.مرکز خرید گوم مسکو همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب میزبان گردشگرانی است که برای بازدید و خرید به این فروشگاه قدم می‌گذارند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان