بازرگانان ایرانی در لندن

بازرگانان ایرانی در لندن
بازرگانان ایرانی در لندن

رئیس اتاق مشترک ایران و انگلیس از سفر بازرگانان ایرانی به لندن طی هفته آتی خبر داد:

بازرگانان ایرانی در لندن

رئیس اتاق مشترک ایران و انگلیس خبر داد که هفته آینده بازرگانان ایرانی راهی لندن خواهند شد تا ضمن حضور در همایش تحولات و چشم‌اندازهای روابط بازرگانی ایران و انگلیس، فرصت‌های اقتصادی ایران را معرفی کنند.
سفیر ایران در انگلیس از عزیمت هیاتی ۲۵ نفره از اعضای اتاق بازرگانی ایران و انگلیس به لندن خبر داد و گفت: همزمان با عزیمت هیاتی ایرانی از اعضای اتاق بازرگانی ایران و انگلیس به لندن، همایش تحولات و چشم‌اندازهای روابط بازرگانی ایران و انگلیس با حضور حدود ۱۰۰ نفر از شخصیت‌های تجاری، بازرگانی، بانکی و اقتصادی ایرانی، انگلیسی و اروپایی در سفارت ایران در لندن در حال برگزاری است.

حال با خروج آمریکا از برجام انگلیسی‌ها نیز از الحاق ایران به FATF دفاع می‌کنند. همچنین طی روزهای اخیر سفارت بریتانیا در تهران در واکنشی نسبت به مهلت FATF به ایران واکنش نشان داده و در این باره در صفحه توییتری نوشته است:« ما از تصمیم FATF استقبال می‌کنیم تا ایران زمان بیشتری برای تکمیل برنامه عملیاتی‌اش داشته باشد. اروپایی‌ها از تلاش‌های ایران در جلسات FATF قویا حمایت کردند. انطباق کامل با FATF ضروری است تا بانک‌ها بتوانند با ایران کار کنند.»

درباره اهداف عزیمت فعالان اقتصادی ایران به لندن علی نقی خاموشی، رئیس اتاق مشترک ایران و انگلیس به تجارت‌نیوز می‌گوید: فعالان اقتصادی ایران همه ساله جلسه سالانه‌ای برگزار می‌کنند که این بار فعالان اقتصادی نیز در این نشست حضور دارند. هفته آینده بازرگانان ایرانی راهی لندن خواهند شد تا فرصت‌های اقتصادی ایران را معرفی کنند.

 

منبع : تجارت نیوز

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان