آمازون با افتتاح شعبه منچستر هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد

آمازون با افتتاح شعبه منچستر هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد
آمازون با افتتاح شعبه منچستر هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد

نقش پررنگ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اشتغال‌زایی؛

آمازون با افتتاح شعبه منچستر هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد

آمازون به تازگی فروشگاهی در منچستر افتتاح خواهد کرد که 1000 شغل برای بریتانیایی ها ایجاد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،شرکت آمازون اولین دفتر خود را در شمال انگلیس، یعنی شهر منچستر افتتاح کرده است و مرکز خود را گسترش داده و به 1000 کارمند در بخش تحقیق و توسعه نیاز مند است. این یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های فروشگاه آمازون در زمینه سرمایه گذاری و نوآوری در بریتانیاست.این غول خرده فروشی آنلاین در آمریکا، درصدد است تا 600 شغل جدید در امر تحقیق و توسعه در منچستر و 250 نفر دیگر در مرکز توسعه خود در ادینبورگ و 180 شغل جدید دیگر نیز در کمبریج شرقی به کار خواهد گرفت.

نظر مدیر آمازون در انگلیس چیست؟
داگ گر، مدیر آمازون در انگلیس در این باره می گوید: «بریتانیا نقش پیشرو در نواوری جهانی امازون در این زمینه داشته است. در واقع مشاغلی که در اینجا ایجاد شده، مشاغل سیلیکون ولی هستند و به تعهد بلند مدت در بریتانیا کمک می کنند.

حوزه های کاری افراد استخدام شده
آمازون در کنار استفاده از نیروی کار عادی از خدمات رباتیک و همین طور فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه خدمات بهتر به علاقمندان استفاده خواهد کرد. این مهندسان جدید در زمینه تکنولوژی در زمینه هایی شامل توصیه های شخصی خرید، یادگیری ماشینی، دستیار مجازی الکسای آمازون، سرویس وب آمازون یا AWS و پروژه های تحویل با کمک هواپیمای بدون سرنشین پرایم ایر مشغول به کار خواهند شد.


سرمایه گذاری امن یا ناامن در انگلیس؟
آمازون همراه با دیگر غول های فناوری مانند فیس بوک، گوگل و اپل به سرمایه گذاری خود در بریتانیا علی رغم خروج این کشور از برگزیت و عدم اطمینان در سرمایه گذاری، ادامه می دهند. امازون در سال گذشته همین بازه نیز اقدام به استخدام 120 هزار نیروی موقت و فصلی کرد تا بتواند این افراد را در تامین نیاز فروش در بازه تعطیلات کریسمس به کار گیرد. این رقم نسبت به سال گذشته تغییر و افزایش 38 درصدی نشان می دهد و نشانگر تداوم شرایط پایدار اقتصادی برای بزرگترین سایت خرده فروشی جهان است.

این استخدام ها نشان می دهد که آمازون نه تنها برای تامین نیاز فروش داخلی در آمریکا، بلکه در دیگر کشورها نیز به دنبال تامین این موضوع است. بخشی از این نیروی کار برای مدیریت انبارهای بزرگ این شرکت مورد استفاده قرار می گیرند که در سال های اخیر توسعه یافته و انواع و اقسام کالا از کتاب گرفته تا لوازم خانگی و غیره در آن یافت می شود.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان