بازگشت با شکوه برند لاکچری Vertu

بازگشت با شکوه برند لاکچری Vertu
بازگشت با شکوه برند لاکچری Vertu

بازگشت با شکوه برند لاکچری Vertu

به تازگی خبری جذاب در مورد برند لاکچری Vertu منتشر شده است که نشان می دهد این برند با تولید گوشی جدید خود بازگشتی شکوهمندانه به دنیای تکنولوژی داشته است.

بازگشت شکوهمندانه برند لاکچری VERTU
برند لاکچری Vertu به تولید گوشی های اعیانی و لاکچری معروف است و با تولید گوشی جدید خود یعنی Aster P بازگشتی دوباره به عرضه تکنولوژی داشته است. بعد از اینکه سال گذشته به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی های خود، این شرکت تعطیل شد. برند Vertu باز هم کسب و کار خود را راه اندازی کرد ولی این بار تمرکز خود را روی بازار چین قرار داده است.

رونمایی از گوشی جدید برند لاکچری VERTU
این شرکت طی مراسمی در چین از گوشی لاکچری جدید خود رونمایی و قیمت این گوشی را هم 4200 دلار تعیین کرد. گوشی Aster P در هفت نوع مختلف به بازار عرضه شده است که نوع Baroque ارزان ترین و نوع Gothic گرانترین نوع این گوشی است.

قیمت سری های مختلف این گوشی
سری Baroque این گوشی دارای رنگ های مشکی ، سرمه ای ، قهوه ای کاراملی و نارنجی پر رنگ است و همانطور که گفته شد قیمت آن 4200 دلار خواهد بود. سری Gothic این گوشی با رنگ های مشکی براق و سفید با قیمت 5100 دلار به بازار عرضه شده است و اما نسخه طلایی این گوشی که با قیمت 14000 دلار به بازار عرضه می شود.

 


مشخصات گوشی ASTER P
این گوشی در بریتانیا ساخته شده است و دارای سیستم پردازنده اسنپ دراگون 660 است. این گوشی همچنین دارای 6 گیگ رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. این گوشی دارای یک صغحه نمایش 5 اینچی و یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی است.

گوشی Aster P دارای یک باتری 3300میلی آمپری و سیستم شارژ سریع است. پیام ها و تماس های کاربران با سیستم  Vمحافظت می شود. متاسفانه این گوشی از اندروید 9 پشتیبانی نمی کند ولی این گوشی دارای اندروید Oreo است که به نظر می رسد برای آنهایی که توانایی خرید این گوشی را دارند کافی باشد.

قطعا طی روزهای آینده از خبرهای بیشتری در مورد گوشی جدید برند Vertu منتشر خواهد شد که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. شرکت Vertu با تولید گوشی های جدید خود می تواند باز هم برند خود را بین کاربران محبوب کند و بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان