روش جدید تحویل محصولات استارباکس

روش جدید تحویل محصولات استارباکس
روش جدید تحویل محصولات استارباکس

روشی جدید و کارآمد برای تحویل محصولات استارباکس

  با اینکه استارباکس دارای شعبه‌های بسیاری در همه شهرهای آمریکاست اما از نحوه تحویل محصولاتش به مشتریان خود در فروشگاه‌ها راضی نیست. این کمپانی بزرگ، در حال آزمودن روش جدیدی برای تحویل محصولات به مشتریانش است.          

استارباکس در 100 فروشگاه واقع در منطقه سوث فلوریدا (فلوریدای جنوبی)، به آزمایش تحویل محصولات به مشتریان از طریق سیستم Uber Eats پرداخته است (Uber سیستمی مانند اسنپ و اوبر و Uber Eats سیستمی مانند اسنپ فود و اوبر فود است). این پلت‌فرم تحویل غذا گزارش کرده است که تحویل محصول از فروشگاه‌های استارباکس در کمتر از 30 دقیقه از زمان ثبت سفارش به دست مشتری می‌رسد. 
نماینده کمپانی استارباکس به دِیلی میل می‌گوید: ما در مراحل اولیه آزمودن راهی جدید برای مشتریان هستیم تا بتوانند از محصولات ما نهایت لذت را ببرند. این سیستم در حال حاضر در 100 فروشگاه واقع در میامی در حال آزمایش است. وی اضافه می‌کند: ما همیشه در حال آزمایش محصولات جدید هستیم و می‌خواهیم واکنش مشتریانمان را به این راه‌های جدید بدانیم. 
بر اساس گفته‌های Uber Eats، فقط می‌توان موارد محدودی را از منوی استارباکس برای سفارش و تحویل به وسیله این اپلیکیشن انتخاب کرد. 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان