براداران قاسم خانی در مرکز خرید پالادیوم

براداران قاسم خانی در مرکز خرید پالادیوم
براداران قاسم خانی در مرکز خرید پالادیوم

به مناسبت هفته کتابخوانی؛

حضور برادران قاسم خانی در مرکز خرید پالادیوم

خواندن و مطالعه کمک می‌کند تا افراد تخیل فعال‌تری داشته باشند و این تخیل موجب سطح بالاتری از خلاقیت در جامعه می‌شود. کتاب خواندن حافظه و تمرکز را بهبود می‌بخشد و همچنین باعث کاهش استرس می‌شود. بزرگسالان و سالمندانی که وقت خود را با خواندن کتاب می‌گذرانند نشانه‌های کاهش شناختی کمتری دارند و در فعالیت‌های ذهنی بیشتر شرکت می‌کنند. کتاب‌ها سرگرمی ارزان‌قیمت آموزشی و ماشین زمان هم هستند.


در همین راستا و به بهانه هفته کتابخوانی مرکز خرید پالادیوم در اقدامی شایسته برگزاری نشست هایی در زمینه کتابخوانی با حضور چهره های محبوب و شناخته شده حوزه فرهنگ و هنر را در دستور کار خود قرار داده است تا از این طریق سهم خود را در بسط و توسعه این فرهنگ در جامعه ایفا کند.براین اساس روز شنبه 26 آبان ماه و با حضور مهراب قاسم خانی و پیمان قاسم خانی با حضور در بوک لند مرکز خرید پالادیوم به معرفی کتاب در حوزه نوجوان پرداختند.در این نشست که با استقبال و حضور گسترده مردم همراه بود برادران قاسم خانی از تجربیات خود در زمینه انتشار کتاب نوجوان پرداختند و در جمعی صمیمی به معرفی آثار منتخب از دیدگاه خود پرداختند.
در ادامه این برنامه و در تاریخ 27 آبان ماه نیز لیلی رشیدی به عنوان فعال حوزه فرهنگ و کتاب کودکان در بوک لند حضور خواهد داشت.این برنامه که از ساعت 18 در مرکز خرید پالادیوم برگزار خواهد شد برای عموم آزاد و رایگان است.

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان