سوپر مارکت آنلاین اسنپ فود و ویژگی‌هایش

سوپر مارکت آنلاین اسنپ فود و ویژگی‌هایش
سوپر مارکت آنلاین اسنپ فود و ویژگی‌هایش

سوپر مارکت آنلاین اسنپ فود و ویژگی‌هایش

اسنپ‌فود به تازگی بخش سوپرمارکت آنلاین را به وب‌سایت و اپلیکیشن خود اضافه کرده است که در مدت کوتاه فعالیتش، توانسته در میان سامانه‌های فروشگاه اینترنتی محصولات سوپرمارکتی و مواد غذایی به جایگاه مناسبی دست یابد.
نکته مهم اینجاست که قسمت محصولات سوپرمارکتی اسنپ‌فود، سفارش کاربر را در بازه زمانی کوتاهی به دست او می‌رساند؛ بازه‌ای که خود اسنپ‌فود ادعا می‌کند میانگین آن حدود 20 دقیقه است. سایر مزیت‌های این سوپرمارکت آنلاین تنوع بالای کالا، امکان جستجوی پیشرفته، کاربری آسان، تاریخ مصرف بسیار مناسب کالاها، تخفیف روی کالاها و سفارش همه‌ی کالاهای سوپرمارکتی مورد نیاز به‌صورت یکجاست. اسنپ‌فود هر یک از این مزایا به شرح زیر توضیح داده است.

تنوع برندها
تنوع انتخاب برندها در سوپرمارکت آنلاین اسنپ‌فود بالاست. این فروشگاه اینترنتی کالاهای سوپرمارکتی به‌صورت Market Place فعالیت می‌کند و کالاهای دلخواه شما را از سوپرمارکت‌های نزدیک‌تان تأمین می‌کند. بسته به محل سفارش شما، تعدد و تنوع سوپرمارکت‌ها این امکان را به وجود می‌آورد که از میان برندهای متنوع‌تری کالای دلخواه خود را پیدا کنید.
سرعت در تحویل کالا
تأمین کالا از سوپرمارکت‌های نزدیک امکان ارسال سریع و کم‌هزینه‌ی سفارش را برای سوپرمارکت آنلاین اسنپ‌فود فراهم می‌کند؛ علاوه‌براین سوپرمارکت‌های آنلاین اسنپ‌فود برای تحویل سفارش از سرویس «اسنپ‌اکسپرس» استفاده می‌کنند و سفارش شما را به‌صورت میانگین در زمانی بیست‌دقیقه‌ای به دست‌تان می‌رسانند.
خرید آنلاین در همه نقاط تهران
سوپرمارکت آنلاین اسنپ‌فود بسیاری از مناطق تهران را پوشش می‌دهد؛ چون این فروشگاه اینترنتی محصولات سوپرمارکتی برای پوشش‌دهی مناطق مختلف به انبارداری و انبارگردانی نیاز ندارد.
اهمیت تاریخ انقضا و تازگی کالا
سوپرمارکت آنلاین اسنپ‌فود با وسواسی که خودتان برای تازگی کالا به خرج می‌دهید، محصولات را به دست شما می‌رساند و داشتن تاریخ انقضای بالا را گارانتی می‌کند. اگر تاریخ‌انقضای کالای خریداری‌شده‌ی شما سریع باشد، مانند محصولات لبنی، کالایی که برای شما ارسال می‌شود تولید روز خواهد بود و اگر کالاهایی با تاریخ‌انقضای بیشتر سفارش دهید، شما دست‌کم همچنان نصف زمان انقضای کالا فرصت استفاده از آن را خواهید داشت.
تخفیف برای خریدهای سوپرمارکتی
در میان سوپرمارکت‌هایی که اسنپ‌فود کالای شما را از آن تهیه می‌کند شما به سوپرمارکت‌های همیشه تخفیف‌دار هم دسترسی دارید و می‌توانید برای سفارش خرید کالا از سوپرمارکت هم تخفیف بگیرید.
سفارش همه کالاها در یک سبد
برای خرید تمامی کالاهایی که نیاز دارید لازم نیست از این سوپرمارکت به آن سوپرمارکت بروید. تعدد و تنوع سوپرمارکت‌های نزدیک شما در اسنپ‌فود اینجا هم کمک می‌کند تا سوپرمارکتی را که همه‌ی کالاهای دلخواه‌تان در آن پیدا می‌شود به‌راحتی پیدا کنید و از آن سفارش دهید.
نصب تنها یک اپلیکیشن
به دانلود و نصب اپلیکیشن اضافه نیاز ندارید؛ برای سفارش غذا یا خرید کالاهای سوپرمارکتی فقط اسنپ‌فود را نصب کنید. کافی است برای سفارش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی به سراغ اپلیکیشن اسنپ‌فود بروید و کالای سوپرمارکتی دلخواه‌تان را تهیه کنید. اپلیکیشن اسنپ‌فود را از سیب‌اپ یا کافه‌بازار دانلود و نصب کنید.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان