تداوم همکاری فروشگاه رفاه و یونیسف در "پویش مادران"

تداوم همکاری فروشگاه رفاه و یونیسف در "پویش مادران"
تداوم همکاری فروشگاه رفاه و یونیسف در

پویش مادران تا شب یلدا ادامه دارد؛ 

تداوم همکاری فروشگاه رفاه و یونیسف

پویش«برای مادران» به منظور تهیه و توزیع بسته غذایی برای مادران شیرده و کم بضاعت با همکاری یونیسف و هلال احمر تا شب یلدا تمدید شد.

 

 


ویل پارکس، نماینده یونیسف در ایران شامگاه دوشنبه با حضور در فروشگاه رفاه با اعلام این خبر گفت: این یکی از بهترین انواع همکاری بین یک شرکت خصوصی (فروشگاه رفاه)، نهاد مدنی هلال احمر با یکی از نهادهای سازمان ملل یعنی یونیسف به منظور کاهش اثرات فقر در میان مادران شیرده و کم بضاعت است.وی با اشاره به دیگر همکاری های هلال احمر با یونیسف گفت: ما پیش از این همکاری خوبی با هلال احمر داشتیم و امیدواریم این طرح نیز همانند تجربیات گذشته خوب و ارزنده باشد.پارکس گفت: امیدواریم با موفقیت این طرح در ایران بتوانیم، پروژه های دیگری نیز در دیگر نقاط دنیا برای کاهش اثرات فقر اجرایی کنیم.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امیدواریم این طرح برای قشر نیازمند کشور مفید باشد.وی افزود: هلال احمر قرار است در پویش برای مادران، بسته های مواد غذایی را میان مادران شیرده و کم بضاعت کشور توزیع کند.سلیمی گفت: جمعیت هلال احمر داوطلبانه در این پویش بر اساس اهداف بشردوستانه اش همکاری می کند.
رسول محمدی، مدیر عامل فروشگاه های زنجیره رفاه همچنین نیز در این نشست گفت: مشارکت هلال احمر و سازمان یونیسف در پویش برای مادران می تواند نتایج قابل توجهی داشته باشد که در دیگر کشورها نیز مطلوب باشد.وی با اعلام اینکه برای انجام این پویش برنامه مطالعاتی انجام گرفته است، گفت: استقبال مردم از این طرح که از ابتدای آبان آغاز شده چشمگیر است.
محمدی گفت: استقبال خوب مردم سبب شده مدت زمان پویش را تا شب یلدا افزایش دهیم.وی افزود: در نظر داریم، چنین پویش هایی را شب سال نو نیز برگزار کنیم تا اقشار کم بضاعت بهره مند شوند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی، در این پویش مردم می توانند با خرید رسیدهای هزار، دو و پنج هزار تومانی از فروشگاه رفاه بسته غذایی ویژه مادران شیرده و کم بضاعت را تهیه کنند. همچنین فروشگاه رفاه متعهد است به میزان دو برابر از رسید های خریداری شده را به شکل بسته غذایی تهیه و در اختیار هلال احمر برای توزیع در میان نیازمندان قرار دهد.

 

منبع:ایرنا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان