شما هم در حراج آمازون خرید کنید

شما هم در حراج آمازون خرید کنید
شما هم در حراج آمازون خرید کنید

آمازون در ایران؛

شما هم در حراج آمازون خرید کنید

بلک فرایدی یا جمعه سیاه بزرگ‌ترین حراج سراسری در دنیا می‌باشد که بهترین زمان برای خرید سالیانه است. درکشورهای امریکایی و اروپایی، مردم خرید مایحتاج یکسال خود را در تمامی زمینه‌ها از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش با تخفیف‌های شگفت‌انگیز تا ۹۵درصد در این روز انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی بنابر اعلام مالتینا، شاید باورتان نشود ولی بلک فرایدی برای خریداران آنقدر جذاب است که هر سال در این رویداد، عده‌ای کشته یا زخمی هم می‌­شوند!آمازون آمریکا، بزرگترین حراج جمعه سیاه در دنیا را برگزار می­‌کند.

آمازون، بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی با تنوع بیش از ۵۰۰ میلیون نوع محصول، دارای بالاترین میزان فروش در این روز است. علی‌رغم عدم امکان خرید از آمازون برای ایرانیان، امسال مالتینا این امکان را فراهم کرده است. خرید از یک سایت ایرانی با زبان فارسی و پرداخت با کارت‌های عضو شتاب بصورت ریال، یک خرید آسان و مطمئن را فراهم کرده است.

بلک فرایدی این‌بار در ایران

آمازون در وب‌سایت خودش اعلام کرده که از ۱۶ نوامبر تا ۲۵ نوامبر این رویداد بزرگ را اجرا خواهد کرد و مشتریان می­‌توانند در این تاریخ از بزرگ‌ترین حراج‌های سال استفاده کنند. این حراج در ایران ۱ تا ۳ آذر ۱۳۹۷ برگزار می‌شود که چند روز بیشتر تا شروع این رویداد بزرگ باقی نمانده است.چگونه در بلک فرایدی آمازون آمریکا شرکت کنیم؟همانطور که می‌دانید با توجه به تحریم‌ها امکان خرید مستقیم از آمازون امریکا میسر نیست و این امر موجب گشته تا هموطنان ایرانی از این خرید استثنایی بازمانده و نتوانند خریدی با کیفیت از آمازون را تجربه کنند.

مالتینا پس از سه سال فعالیت در حوزه خرید از آمازون آمریکا و ارائه خدمات به بیش از ۵۰ هزار مشتری از سراسر ایران، در سال ۲۰۱۸ کمپینی را در نظر گرفته است که امکان استفاده مردم ایران از بزرگ‌ترین حراج دنیا یعنی بلک فرایدی آمازون آمریکا را فراهم می‌­کند.مالتینا بعنوان واسطه خرید بین شما و آمازون کانالی‌ است تا مشتریان بتوانند از تخفیفات منحصربفرد آمازون استفاده کرده و خریدی دلپذیر را داشته باشند. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از آمازون امریکا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.برای شرکت در بلک فرایدی سال ۲۰۱۸ آمازون آمریکا فقط چند روز باقی مانده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و مشاهده محصولات متنوع در مالتینا به این لینک مراجعه کنند.

 

منبع: ایسنا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان