ولخرج‌ترین زنان دنیا معرفی شدند

ولخرج‌ترین زنان دنیا معرفی شدند
ولخرج‌ترین زنان دنیا معرفی شدند

ولخرج‌ترین زنان دنیا معرفی شدند

بانک سوئیسی «جولیوس بائر» فهرستی از ولخرج‌ترین زنان جهان در کشورهای مختلف را اعلام کرد که چینی‌ها در صدر قرار گرفتند.

 

 

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی به نقل از راشاتودی، بانک سوئیسی «جولیوس بائر» در تازه‌ترین گزارش سالانه خود در مورد میزان هزینه‌کرد زنان بر روی کالاهای لوکس اعلام کرد که ثروت مدرن در آسیا به طرز فزآینده‌ای در میان زنان جوان رواج پیدا کرده است و در این بین زنان چینی به لحاظ هزینه‌کرد بر روی کالاهای لوکس رتبه نخست را به خود در جهان اختصاص داده‌اند.

در همین حال زنان ثروتمند چینی تقریبا یک سوم کالاهای لوکس جهان را خریداری می‌کنند و از این حیث در جهان پیشگام هستند. پیش از این زنان ژاپنی بین دهه ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ میلادی رتبه نخست را به خود اختصاص داده بودند که اکنون زنان چینی این عنوان را تصاحب کرده‌اند. نکته قابل توجه اینکه در سال ۲۰۱۷ میلادی در حدود ۳۱ درصد از پست‌های بالای مدیریتی در منطقه آسیا به زنان اختصاص داشت.

در این گزارش آمده است که زنان در آسیا نه تنها فقط مشغول مصرف هستند، بلکه به طور فعالانه پول خود را صنایع مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند و اعتماد به نفس بالا و نیز دانش قابل توجهی در امور مالی در مقایسه با همتایان خود در غرب دارند.بانک «جولیوس بائر» اعلام کرد که زنان به نسبت مردان در صرف هزینه برای کالاهای لوکس بیشتر از آنچه که لازم دارند، هزینه می‌کنند و زنان ۴۲ درصد بیشتر از مردها برای هزینه‌کرد کالاها پرداخت می‌کنند.

بر پایه این گزارش، زنان چینی با ۳۲ درصد، زنان آمریکایی با ۲۲ درصد، اروپایی‌ها با ۱۸ درصد، زنان سایر کشورهای آسیایی با ۱۱ درصد، زنان ژاپنی ۱۰ درصد و زنان قسمت‌های دیگر جهان با ۷ درصد به ترتیب در رتبه نخست تا ششم به لحاظ هزینه‌کرد برای کالاهای لوکس شناخته شدند.

 

منبع: پانا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان