ستاره‌باران در شب باشکوه تقدیر از برترین برندهای مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری

ستاره‌باران در شب باشکوه تقدیر از برترین برندهای مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری
ستاره‌باران در شب باشکوه تقدیر از برترین برندهای مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری

ستاره‌باران در شب باشکوه تقدیر از برترین برندهای مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری

سومین همایش تقدیر و تجلیل از برندهای برتر مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری در حالی 7 مهرماه برگزار شد که سالن همایش هتل المپیک در همان ساعات اولیه پذیرای مهمانان گرانقدری همچون همسران معظم کابینه دولت جناب آقای روحانی، مدیران شهرداری تهران و کرج و خراسان رضوی ، مدیران دولتی و سرداران نیروی نظامی و انتظامی کشور، کارفرمایان و مدیران مراکزخرید، مدیران برندهای برتر و چهره‌های محبوب مردمی همچون علی معلم، آذر معماریان، امین زندگانی، لیلا اوتادی، الهام حمیدی، سارا منجزی‌پور و سالار موسیقی اصیل ایرانی سالار عقیلی بود.


مهندس شاهرخ کشاورز دبیر همایش

در این همایش نیز همچون سنوات گذشته مهندس شاهرخ کشاورز، دبیر کل همایش تقدیر و تجلیل از برندهای برتر مراکزخرید و مجتمع‌های تجاری و سردبیر ماهنامه تجارت طلایی پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خیرمقدم به میهمانان و تقدیر و تشکر از حضور حداکثری فعالان حوزه صنعت مراکزخرید پرداخت و اهداف برگزاری این همایش را بازگو کرد. 
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ‌سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره‌برداری از مراکزخرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان در این زمینه است.


حضور هنرمندان بر روی صحنه 

وی افزود:  شرکت کنندگان در این بستر فراهم شده در کنار یکدیگر به بحث و گفتگو در خصوص بررسی راه‌های موفقیت مراکزخرید و نیازهای متقابل برندها و مراکز تجاری می‌پردازند.
مهندس کشاورز به عملکرد مراکزخرید در یکسال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: اهمیت به بحث‌های زیست‌محیطی از جمله مسائلی است که امروزه همه نهادها و ارگان‌ها را متوجه خود کرده و خوشبختانه صنعت مراکزخرید نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. امسال در تقدیر و تجلیل از مراکزخرید برتر توجه به مسائل زیست‌محیطی امتیاز ویژه‌ای برای مراکزخرید محسوب شده است و امروز مراکزخریدی را معرفی خواهیم کرد که حمایت از محیط زیست سرلوحه امورشان قرار گرفته است.


وی در پایان سخنانش به انعقاد عقد اخوت تجارت طلایی و موسسه حقوقی دادمهر اشاره کرد و گفت: زین پس کارفرمایان و مدیران برندها می‌توانند از طریق این ماهنامه از خدمات حقوقی موسسه دادمهر نیز برخوردار شوند.
پس سخنان دبیر کل همایش دکتر رامین احمدی کارفرمای اولین مگامال در ایران و نوسنده اولین کتاب مدیریت مراکزخرید پشت تریبون قرار گرفت و در خصوص استانداردسازی در مال‌ها به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از وی سید روح‌الله کیاوش مدیر مرکزخرید دنیای نور در خصوص آتش‌سوزی‌های اخیر مراکزخرید و راهکارهای مدیریتی پس از بروز حادثه و مهندس فرهاد روزخوش مدیرعامل هلدینگ ایرانیان اطلس در خصوص مهندسی ارزش در املاک و نکوداشت نقش منابع انسانی در مجتمع‌های تجاری سخنرانی ویزه‌ای را ارائه دادند.


توجه به مسئولیت‎های اجتماعی از جانب برندها و کارفرمایان مراکزخرید موضوع مورد بحث دیگر بود که در این حوزه سرکار خانم یاوری همسر دکتر میرزایی دبیر محترم هیات دولت و مدیرعامل موسسه خیریه روشنای امید ایرانیان پشت تریبون قرار گرفتند و ضمن معرفی اهداف این موسسه از همه حاضرین در جمع برای همکاری با این مجموعه دعوت به‌عمل آوردند.
در ادامه این مراسم برترین‌ها در دو بخش مجزا مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند. از آنجا که رسالت ماهنامه تجارت طلایی پیش از پرداختن به موضوعات اقتصادی، اشاعه فرهنگ ثواب و شایسته در همه موضوعات است لذا بر خود وظیفه دانست که به حکم دینی که شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و این روزها شهدای مدافع حرم بر گردن همه ملت ایران دارند، آغازگر تقدیرها وتجلیل‌ها اکرام خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم جواد الله اکرم و اسدالله ابراهیمی باشند. یاد و خاطره این شهدای بزرگوار و تقدیر و پاسداشت از خانواده های آنان به دلیل تربیت فرزندانی رشید، دلاور و مخلص در حالی گرامی داشته شد که تمام جمعیت حاضر در سالن به حرمت خانواده این شهدای بزرگوار ایستادند و ایستاده آنان را مورد تشویق قرار دادند.


لیلا اوتادی و علی معلم در یک قاب 

پس از این تقدیر باشکوه از حسین تفرشی موسس انجمن صنفی کارفرمایی مراکزخرید شهر تهران، سعید عباسیان، رییس کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی مراکزخرید شهر مشهد، ابراهیم خلیلی، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان جزیره کیش، محمدرضا رفیعی، پیشکسوت در حوزه مهندسی فروش املاک و مستغلات، مسعود امیدی مدیر برتر مرکزخرید تیراژه، حمیدرضا مقدم، مدیربرتر مرکزخرید آیریک سنتر، فرهاد روزخوش، رامین احمدی، اسحاق اصغری و طایفه مرسل ناشران کتب متعدد در حوزه‌های مختلف صنعت ساخت‌وساز مراکزخرید تقدیر شد.


آذر معماریان و علی معلم به دلیل برگزاری جشن حافظ و ارائه الگوهای جدید در برگزاری همایش‌های ادواری وامین زندگانی، لیلا اوتادی، الهام حمیدی و سارا منجزی‌پور به دلیل حمایت از محیط زیست و خیریه روشنای امید ایرانیان مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش دوم این مراسم شاهین فاطمی مدیرعامل گروه چرم و لوکس درسا در خصوص خلق برندهای جدید و دکتر عظیم فضلی‌پور در خصوص بررسی روند ورود برندهای خارجی به کشور سخنرانی جامعی ارائه دادند.
این مراسم با شکوه با کنسرت زنده سالار عقیلی شور و هیجانی وصف‌ناشدنی پیدا کرد و پس از آن بخش دوم تقدیرها که تقدیر از مراکزخرید برتر و برندهای برتر بود آغاز شد. در این دوره از مراسم از مراکز تجاری پانوراما، آیریک سنتر، هارمونیک سنتر، ستاره‌باران تبریز، آرتمیس فرمانیه، اسکای سنتر، پارلین، رویامال، آرن، نفیس، شاپرک، شهرتجاری مادر، مروارید مشهد، البرز بل سنتر، هایپرمی و هایپر استار و برندهای برتر، عطر سفیر، شرکت کیش بهین ، درسا، نوین چرم، مارال چرم ،شرکت لیلیان مد، اروم ناب ایده‌آل، آواکتان، پرتو روش مهر، ال‌سی من، تولیکا، هپی‌لند، تن‌ریس، وستا مبل و توی توی با اهدا تندیس و لوح، تقدیر به عمل آمد.

گزارش تصویری این مراسم را در ادامه دنبال کنید 

جناب آقای دکتر عظیم فضلی پور مدیرعامل محترم برند کیلینیک 

جناب آقای رامین احمدی (کارفرمای مجتمع مگا مال)

جناب آقای روح الله کیاوش مدیر سابق مرکز خرید دنیای نور 

 

جناب آقای علی معلم و آقای سالار عقیلی و هسر محترمشان و خانم آذر معماریان در یک قاب 

جناب آقای امین زندگانی و آقای سالار عقیلی در کنار مدیران تجارت طلایی 

 

سرکار خانم الهام حمیدی، آذر معماریان، و سارا منجزی پور در یک قاب 

برادران شاملو از گروه راک تهران 

جناب آقای اکبر کریم زاده و آقای جباری از مرکز خرید نفیس 

تقدیر از خانواده شهید جواد الله کرم 

تقدیر از خانواده شهید اسدالله ابراهیمی

جناب سعید عباسیان رییس کمیته مدیریت و برنامه ریزی مراکز خرید شهر مشهد

جناب محمدرضا رفیعی مدیرعامل محترم شرکت اوان پویا 

جناب آقای مسعود امیدی مدیرعامل محترم مرکز خرید تیراژه

جناب آقای حمیدرضا مقدم مدیرعامل محترم آیریک سنتر 

جناب آقای اسحاق اصغری مولف کتاب

جناب آقای فرهاد روز‌خوش مدیرعامل محترم هلدینگ ایرانیان اطلس

جناب آقای رامین احمدی 

جناب آقای طایفه مرسل مولف کتاب 

سرکار خانم الهام حمیدی 

جناب آقای محسن منافی کارفرمای محترم مرکز خرید پانوراما 

جناب آقای مهرداد تمیمی از گروه سرمایه گذاری گرات 

جناب آقای خلیلی از هارمونیک سنتر

نماینده محترم ستاره باران تبریز

جناب آقای مهدی جریان کارفرمای محترم مرکز خرید پارلین 

جناب آقای اکبر کریم زاده کارفرمای محترم مرکز خرید نفیس 

جناب آقای علی مربوطی گارفرمای محترم مرکز خرید مادر دزفول 

جناب آقای ایوب دانشور مدیریت محترم مرکز خرید آیریک سنتر 

جناب آقای هانس روکس مدیریت شرکت ماف پارس(هایپر استار)

جناب آقای حجت گشایشی از برند عطر سفیر

جناب آقای محمد حسن پور جواهریان 

جناب آقای امیر نور محمدی مدیر ارشد برند درسا 

جناب آقای مهدی یوسفی فر مدیرعامل محترم برند نوین چرم 

جناب آقای عبدالهی نماینده محترم شرکت اروم ناب ایده آل

جناب آقای منصور الیاسی مدیر عامل محترم  برند ال سی من 

جناب آقای شهرام صالحی نوع پرور مدیر عامل محترم برند تولیکا 

جناب آقای رامین جوانرود مدیرعامل محترم برند بادی اسپینر

جناب آقای محمد کاظم پابتی مدیرعامل محترم شرکت وستا مبل 

جناب آقای اکبرپور نماینده محترم شرکت لیلیان مد 

جناب آقای محمد احسان جباری مدیرعامل محترم شرکت توی توی 

جناب آقای محمد رسول شاملو  مدیرعامل محترم شرکت راک تهران 

جناب آقای بوعلی مدیریت  مرکز خرید اکو مال  

جناب آقای صالحی از مگا پارس 

جناب آقای متشرعی مدیریت محترم شرکت ترنا سیستم 

جناب آقای محمود زارعی مدیریت محترم شرکت کارن تجارت (کارچر)

جناب آقای عطارها مدیریت محترم شرکت کیان رایانه

جناب آقای مسعود احمدی مدیریت محترم شرکت نیو تک

 

این رویداد در تاریخ 7 مهر 1395 در هتل المپیک تهارن با حضور بزرگان صنعت خرده فروشی و برندهای کشور برگزار شده است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان