افتتاح پروژه بزرگ ERP؛افق کوروش

افتتاح پروژه بزرگ ERP؛افق کوروش
افتتاح پروژه بزرگ ERP؛افق کوروش

افتتاح پروژه بزرگ ERP؛افق کوروش

شرکت افق کوروش با بیش از 1100 شعبه فروشگاه اولین شرکتی است که موفق به پیاده‌سازی پروژه ERP و بهره‌گیری از این نرم افزار بین‌المللی مستحکم و تجربه شده در سطح فروشگاه و در دفتر مرکزی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل از شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، پروژه بزرگ ERP در شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استان‌های گیلان و اردبیل با حضور دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و هیات مدیره افق کوروش افتتاح شد.
در این مراسم، دکتر علی ابراهیمی رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران در اجرای موفقیت آمیز فاز پایلوت پروژه ERP ، یکی از الزامات موفقیت در پروژه را حمایت مدیران ارشد عنوان کرد.
وی با اشاره به افتتاح بیش از 1100 شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در 31 استان کشور عنوان کرد: بدون شک اگر پروژه ERP را اجرایی نمی‌کردیم، حتی فکر کردن به برنامه‌های بزرگ امکان پذیر نبود، ERP این اطمینان را به ما می‌دهد که با آرامش و سرعت بیشتری بتوانیم به برنامه‌های بزرگ خود دست پیدا کنیم.
رئیس هیأت مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در عین حال ضمن بیان این مطلب که «پروژه ERP زمانی ارزشمند است که تغییر فرآیندها منجر به بهبود و ارزش افزوده شود»، تصریح کرد: افق کوروش در این سال‌ها با تلاش شبانه‌روزی پرسنل خود روند رو به رشد خوبی را طی کرده و در کنار آن، راه اندازی سیستم جدید، بررسی فرآیندها و جابجایی آن با تلاش مضاعفی صورت گرفته و با وجود حجم بالای کار در چند ماهه ی پایانِ سال، امیدواریم بتوانیم این نرم افزار را در کل کشور راه اندازی کنیم.
در ادامه، مهندس امیرخسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نیز از زحمات همکاران گلرنگ سیستم و کارکنان افق کوروش تشکر کرد و ضمن بیان این نکته که بسیاری از فرآیندها با پیاده سازی ERP تغییر خواهد کرد لذا می‌بایست دستورالعمل‌ها نیز بر همین اساس تغییر کند و آموزش پرسنل بر این مبنا صورت پذیرد، افزود: این پروژه از اهمیت ویژه ای برای افق کوروش برخوردار بوده و بر اساس گزارش هایی که در پی اجرای این سیستم در مجموعه بدست خواهد رسید، می‌توان برنامه‌های توسعه‌ای خوبی برای مجموعه پیاده سازی کرد.
همچنین محمود انصاری مدیر پروژه Erp، به ارائه گزارشی از روند استقرار سیستم ERP در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و انبارهای این شرکت اشاره و عنوان کرد: برای اجرای موفقیت آمیز فاز پایلوت این پروژه در مناطق 10 و 20 افق کوروش (استان گیلان و اردبیل) 300 جلسه کارشناسی برگزار شد و حدود 600 نفر در ستاد مرکزی، پرسنل استان گیلان و رشت برای استفاده از نرم افزار Microsoft Dynamics AX آموزش دیدند که در نهایت فاز پایلوت با استقرار ERP در 51 فروشگاه و 2 انبار اجرایی شد.
محمد فتحی مدیر تیم ERP از گلرنگ سیستم نیز از طریق ارتباط زنده اسکایپ موفقیت کسب شده در این پروژه را مدیون همکاری تمام افراد حاضر در پروژه دانست و گفت: با وجود چالش‌هایی که در طول اجرای پروژه داشتیم، تیم ERP با کار گروهی و تلاش شبانه‌روزی خود موفق به اجرای پروژه شدند و این افراد با تمام وجود فقط برای موفقیت پروژه با پشتکار فعالیت کردند.
وی در ادامه افزود: آنچه امروز شاهد آن هستیم سرآغازی است برای روزهای روشن آینده و داستان موفقیت این پروژه می تواند برای سایر همکاران گروه صنعتی گلرنگ الهام بخش باشد تا با پشتکار زندگی خود را تغییر دهند.

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان