درج نخستین فروشگاه زنجیره ای در سامانه معاملات بورس

درج نخستین فروشگاه زنجیره ای در سامانه معاملات بورس
درج نخستین فروشگاه زنجیره ای در سامانه معاملات بورس

درج نخستین فروشگاه زنجیره‌ای در سامانه معاملات بورس

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان پانصد و بیست و ششمین شرکت پذیرفته شده در بخش خرده فروشی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار با سرمایه 50 میلیارد‌تومان تهران درج شد.

بر اساس این گزارش، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در 240 شهر و 31 استان حضور دارد و تعداد افراد شاغل این فروشگاه 7 هزار نفر است. در حال حاضر با توجه به شرایط سخت اقتصادی، برنامه‌های توسعه‌ای از جمله تخفیفات بیشتر در سبد کالایی، برای کمک به خرید خانواده‌ها و اعطای حق امتیاز به کسب و کارها همراه با تسهیلات 90 میلیون تومانی بدون بهره را در دستور کار دارد افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خارج عاملی برای توسعه صادرات غیرنفتی است که در این راستا دو فروشگاه افق کوروش در شهر بغداد افتتاح شده و بنا است این تعداد به 50 شعبه برسد. روزانه حدود 450 هزار نفر از این فروشگاه سراسری خرید می‌کنند و برنامه افق کوروش تا سال 1404 این است که در میان 250 شرکت بزرگ خرده فروش دنیا باشد که لازمه آن، رساندن سطح فروش به 4 میلیارد دلار است.
 
 در همین رابطه، شرکت سپرده گذاری مرکزی، فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش "افق در سامانه پس از معاملات درج کرد تا سهام این شرکت در بورس تهران عرضه شود.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان