طراحی خلاقانه فروشگاه های چای چین

طراحی خلاقانه فروشگاه های چای چین
طراحی خلاقانه فروشگاه های چای چین

طراحی خلاقانه فروشگاه‌های چای چین

کافی‌شاپ یا فروشگاه‌های چای در چین به صورت شعب زنجیره‌ای از سه فروشگاه تشکیل شده که هر کدام دارای مبلمان و ظاهری منحصر به فرد و دارای حوزه‌ای با نشیمن‌های عمومی هستند.
دکوراسیون داخلی اولین فروشگاه چای در چین دارای میز بزرگی شامل ۱۹ میز کوچکتر است که به هم متصل شده و برای کاربران امکان نشستن کنار هم و تعاملات بیشتر را فراهم می‌آورد. از سوی دیگر گیاهان نمایی از طبیعت را وارد فضا کرده‌اند و آینه روی سقف تصاویر موجود دکوراسیون را به نحوی منحصر به فرد منعکس می‌کند.

 


در دومین فروشگاه چای، منحنی‌های طبیعی به کار رفته یادآور مناطق کوهستانی هستند که در طراحی میز نیز از این ایده استفاده شده است که در این مکان با تصور کوهستانی بودن طعم چای لذتبخش خواهد بود. منحنی‌ها نیز با ایجاد فاصله‌های مختلف فضای جالبی را برای نشستن کاربران ایجاد کرده است و در سقف نیز آینه‌هایی به کار رفته که مانند آب دارای موج‌هایی دارای انعکاس می‌باشد و بر روی آن چراغ ای کوچکی در سرتاسر فضا نصب شده است.


طراحی داخلی سومین فروشگاه چای از تپه‌ها و کوه‌های چین الهام گرفته شده و یک میز بلند تنها در قسمت مرکزی قرار گرفته که دارای سطحی نامنظم و تپه مانند هستند و برای ایجاد‌هارمونی بین اجزای دکوراسیون در طراحی سقف نیز از پانل‌هایی به صورت منحنی استفاده شده است.

 

 

منبع:دکو بوم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان