درس‌های آموزنده از حضور یک برند نوشیدنی در شبکه‌های اجتماعی

درس‌های آموزنده از حضور یک برند نوشیدنی در شبکه‌های اجتماعی
درس‌های آموزنده از حضور یک برند نوشیدنی در شبکه‌های اجتماعی

درس‌های آموزنده از حضور یک برند نوشیدنی در شبکه‌های اجتماعی
تا سال های متمادی برند Naked Juice به حضور در شبکه های اجتماعی علاقه چندانی نداشت. با این حال توسعه روزافزون شبکه های اجتماعی و مشاهده موفقیت های سایر برندها در این فضا، در نهایت، آنها را نسبت به ضرورت حضور در شبکه های اجتماعی متقاعد ساخت.

 


برند Naked Juice نامی‌شناخته شده در زمینه تولید آب میوه و نوشیدنی‌های میوه ای در آمریکاست. آنها کار خود را از سال ۱۹۸۳ به عنوان شاخه ای از برند مادر پپسی شروع کردند. وقتی نام پپسی به عنوان برند مادر Naked Juice به میان می‌آید، می‌توان از کیفیت محصولات این برند مطمئن بود. همچنین در زمینه بازاریابی و تبلیغات نیز آنها به مانند برند مادرشان عالی عمل می‌کنند.

تا سال‌های متمادی برند Naked Juice به حضور در شبکه‌های اجتماعی علاقه چندانی نداشت. با این حال توسعه روزافزون شبکه‌های اجتماعی و مشاهده موفقیت‌های سایر برندها در این فضا، در نهایت، آنها را نسبت به ضرورت حضور در شبکه‌های اجتماعی متقاعد ساخت. یکی از بهترین عملکردهای این برند در شبکه‌های اجتماعی مربوط به توسعه نسخه جدید بطری‌های نوشیدنی اش از طریق افراد تاثیرگذار در اینستاگرام است. آنها در انتخاب پلتفرم پایه شان برای تبلیغات به امکان نمایش ساده محتوای بصری و شمار بالای کاربران توجه کردند. به همین دلیل اینستاگرام بدون هیچ گونه معطلی نظر مدیران Naked Juice را به خود جلب کرد.

وقتی شما سال‌های زیادی از حضور در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کرده اید، کمپین‌های آنلاین تان به شدت زیر ذره بین قرار خواهد گرفت. به همین دلیل انتخاب همکار مناسب برای Naked Juice بسیار مهم بود. به همین دلیل آنها پس از بررسی‌های متعدد به سراغ کیت لا ویه (کارشناس و وبلاگ نویس مشهور در زمینه سبک زندگی) رفتند. ماهیت همکاری بین این برند و کیت بر پایه استفاده وبلاگ نویس مشهور از نوشیدنی‌های Naked Juice و نگارش مطالب تحسین برانگیز درخصوص آن بود. به این ترتیب Naked Juice با سرمایه گذاری منطقی انتظار نسبتا بالایی از نتیجه کمپینش داشت.

وقتی شما کارتان را همراه با دقت و مطالعه عمیق انجام دهید، نتیجه کار به احتمال بسیار زیاد عالی از آب درمی‌آید. در مورد کمپین Naked Juice، پست‌های ترویجی کیت لا ویه نتیجه محسوسی روی نرخ فروش نوشیدنی‌ها داشت. به همین دلیل Naked Jucie پس از پایان کمپین نخست باز هم به سراغ کیت رفت. البته این وبلاگ نویس مشهور تنها همکار شرکت در زمینه بازاریابی تاثیرگذاری به حساب نمی‌آید.

 

سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با رویکرد بررسی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید 26 دی ماه با حضور بزرگان صنعت ریتیل و فعالان حوزه نوشیدنی و غذا برگزار خواهد شد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان