سرای ابریشم،آماده تغییرات بزرگ

سرای ابریشم،آماده تغییرات بزرگ
سرای ابریشم،آماده تغییرات بزرگ

تنها تا چند روز دیگر؛

سرای ابریشم، آماده‌ تغییرات بزرگ

این بورس خرید فرش کشور که اولین مرکز مجهز فروش مدرن فرش ماشینی در کشور نیز بوده با سابقه‌ی 6 ساله‌ی خود توانسته اثر بزرگی در تجربه‌ی خرید جذاب و مدرن از فرش داشته باشد، اکنون مدتی است به طور زیرساختی در حال آماده‌سازی خود برای پروژه ری-برندینگ یا تغییراتی ماهیتی در نوع کسب‌وکار و برند خود است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،پس از تجربه‌ی موفق، فروش فرش در این مرکز، اکنون پروژه‌ای در سرای ابریشم در جریان است که تجربه‌ی بسیار جدیدتری را برای خرید در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که عبارت است از تجربه‌ی فراهم کردن بهتر مشاوره و خرید برای زیبایی منزل (Home Decoration) و نه فقط فرش.
دکتر محمد مهدی روحانی، مدیرعامل سرای ابریشم در زمینه‌ی اهمیت این تغییرات می‌گوید: «به زودی با رونمایی از سرای ابریشم جدید، تجربه‌ای نو این بار نه فقط برای خرید فرش بلکه با زیبایی خانه رقم خواهیم زد و برای این هدف تمامی عناصر برند سرای ابریشم در حال تغییرات مهم و ماهوی هستند که در رویدادی که در اواخر دی ماه امسال برگزار خواهد شد به اطلاع عموم خواهد رسید.»

 


به گفته‌ی روحانی «زنان»، «هنر» و «انتخاب» سه عنصر اصلی در برنامه‌های آینده‌ی سرای ابریشم خواهند بود که جوهره‌ (DNA) تمام فعالیت‌های این مرکز را تشکیل خواهند داد و بر این اساس المان‌های برند از استراتژی‌ها و زیرساخت‌ها گرفته تا لوگو و فونت و شعار تغییر خواهد کرد.
روحانی در این زمینه می‌افزاید: «حالا سرای ابریشم در تدارک گامی تازه و گشودن دریچه‌های جدیدی به بازار کسب و کار خود است. تجربه‌ای متفاوت برای خدمت به خانواده‌های ایرانی و تامین نیازهای آنان در مجموعه‌ای با خدمات گسترده‌تر و وسیع‌تر.»
این برنامه‌ریزی استراتژیک برای حرکت به سمت خدماتی جامع و مدرن‌تر، ریشه در گذشته دارد، جایی که سرای ابریشم بر خلاف تبلیغات سایر مراکز فروش فرش، تلاش کرد تا به جای تبلیغات مستقیم، با تکیه بر مسئولیت‌های اجتماعی، بتواند ارزش‌های جدیدی را برای مخاطبان خود ایجاد کند و در همین راستا، برگزاری کمپین‌ «انتخاب» نشان از نگاه توانمندسازی این مرکز برای مخاطبان خود دارد.
تدوین برنامه‌ی جدید برند سرای ابریشم مدت‌هاست که در حال برنامه‌ریزی و اجراست و رویداد رونمایی دوباره از برند، آغاز تعهد جدیدی است که در طی ماه‌ها و سال‌های آینده با محصولات و خدمات متنوع ارزش خود را در زندگی زنان، توانمندسازی آنان، نگاه به هنر و زیبایی نمایان خواهد ساخت.
رویکرد جدید سرای ابریشم با تکیه بیشتر بر اهمیت انتخاب از سوی مشتریان، به آنها فضا و فرصت تصمیم‌گیری دقیق‌تر و منطق با سلایق شخصی‌شان ارائه می‌کند. مشتریان با بهره‌گیری از خدمات مشاوره و کسب جزئیات بیشتر می‌توانند دکوراسیون خانه‌های خود را دقیقا منطبق با ظرافت‌های هنری و علایق شخصی انتخاب کنند.
رویدادی برای ارائه‌ی تغییرات بزرگ:
سرای ابریشم برای تغییرات برند خود از برترین مشاوران و متخصصان کشور در زمینه‌ی برندینگ، بازاریابی و طراحی بهره گرفته است و قرار است در رویدادی که در 5 بهمن ماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود از تمامی این المان‌های جدید رونمایی کند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان