آموزش نیروی انسانی بزرگترین چالش صنعت غذا و نوشیدنی

آموزش نیروی انسانی بزرگترین چالش صنعت غذا و نوشیدنی
آموزش نیروی انسانی بزرگترین چالش صنعت غذا و نوشیدنی

رامین باغستانی:

آموزش نیروی انسانی بزرگترین چالش صنعت غذا و نوشیدنی است

سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با رویکرد بررسی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید 26 دی ماه و با حضور جمع کثیری از مدیران و کارفرمایان مراکز خرید، صاحبان استارت‌آپ‌های غذایی، برندهای نام‌آشنا صنعت رستوران و کافی شاپ کشور برگزار شد.

 

 

رامین باغستانی، مشاور راه‌اندازی فودکورت و رستوران های مطرحی چون ایران مال، پالادیوم و رز مال به عنوان یکی دیگر از مهمانان این کارگاه آموزشی تجربیات خود را با حاضرین به اشتراک گذاشت.  

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،وی با اشاره به محدودیت های موجود در حوزه منابع انسانی در صنعت غذا و نوشیدنی درباره اقدامات انجام‌شده در این حوزه گفت: متاسفانه ما در حوزه منابع انسانی صنعت F&B بسیار ضعیف هستیم و تنها به افتتاح و احداث مراکز خرید متعدد توجه می‌کنیم آن هم بدون درنظر گرفتن میزان کارایی افرادی که قرار است در همین واحدهای غذایی و نوشیدنی مشغول به کار شوند. به همین دلیل به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کنم شرایطی را برای تربیت و آموزش نیروهای انسانی در حوزه F&B ایجاد کنند. کما اینکه افرادی هم از خارج از کشور تمایل خود را برای همکاری و کمک در این حوزه اعلام کرده‌اند که می بایست به نحوی از این ظرفیت استفاده کرد.

این مشاور راه‌اندازی فودکورت و رستوران ادامه داد: بسیاری از افراد در حوزه غذا برای آموزش به خارج از کشور می‌روند و برای همیشه ماندگار می‌شوند، درحالی که جای خالی‌شان برای پیشرفت صنعت F&B در کشور به خوبی احساس می‌شود.

رامین باغستانی در رابطه با تهدیدهای پیش روی مراکز تجاری در حوزه F&B اظهار داشت: لازم است کارفرمایان در مراحل اولیه طراحی فودکورت ورستوران مشاوره های لازم به منظور تامین نیازهای یک واحدغذایی و نوشیدنی را از طریق مشاوران با سابقه فعال در این حوزه اخذ کنند تا در آنده این واحدها با مشکلات امکانات وکاربری مواجه نشوند.

براساس اظهارات رامین باغستانی،تحقیق و تفکر و پس از آن اجرا و در واقع کمک گرفتن از مشاوران خبره و کاربلد در صنعت غذا و نوشیدنی نتیجه بخش خواهد بود. با تاکید براینکه ضرورت توجه به منابع انسانی و همچنین ایجاد یک فضای آموزشی برای واحدهای غذایی و نوشیدنی به واسطه درامدزا بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان