"گالستیان" برندی با یک قرن اعتبار و افتخار

"گالستیان" برندی با یک قرن اعتبار و افتخار

"گالستیان" برندی با یک قرن اعتبار و افتخار

گالستیان یکی از برندهای خوشنام و قدیمی در صنعت مبلمان ایران است که به واسطه پشتوانه صدساله و تجربه و تخصصی که از فعالیت چند نسل از یک خانواده پدید آمده است ، با همکاری با برندهای معتبر جهانی محصولات متنوعی همچون مبلمان فاخر کلاسیک، مبلمان نئوکلاسیک و معاصر و مبلمان اداری واکسسوری را عرضه کند.به تازگی فروشگاه جدید این برند صدساله در مجتمع تجاری-اداری کویین سنتر واقع در الهیه فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه در آخرین روزهای بهمن ماه سال جاری در حضور مدعوین و میهمانان ویژه از قبیل فعالان صنعت مبلمان، نمایندگانی از برندهای بین المللی و هنرمندان افتتاح شد.
سپهرعماد نماینده برند سواروسکی با اشاره به برند جدید طراحی شده تحت عنوان کریستال پالاس و همکاری این برند با شرکت گالستیان به عنوان تنها شریک و نماینده خود در داخل ایران گفت: هر طراح، معمار و یا متقاضی که تمایل به استفاده از لوسترهای کریستال پالاس را داشته باشد به واسطه شرکت گالستیان می تواند از کالاهای این برند بهره مند شود.
نماینده برند پروواسی نیز که حدود 10 سال است با شرکت مبلمان گالستیان همکاری می کند ، ضمن عرض تبریک به مناسبت این افتتاحیه از ادامه یافتن این ارتباط دوجانبه ابراز خورسندی کرد. 
دکتر لاهیجی استاد دانشگاه و مشاور صنعت مبلمان گالستیان را از بهترین شرکت های این صنعت نام برد و محبوبیت و پرآوازه بودن این برند را مرهون سطح بالایی از کیفیت در مقایسه با برندهای مشابه خارجی دانست.
عیسی طاهریان فرد مدرس دانشگاه، گالستان را تنها نمونه موردی هنر وصنعت ایران با این قدمت طولانی به واسطه صداقت پشتکارش عنوان کرد.
حمید حامی خواننده موسیقی پاپ،مهندس سامان سیف الهی و خانم دکتر رضوی نیز از دیگر میهمانان ویژه این مراسم بودند.

 

 

 

خانم دکتر رضوی یکی از طراحان و باستان شناس ایرانی مقیم فرانسه هم که برای شرکت در این مراسم به ایران سفر کرده بود از سرشناس شدن صنعت مبلمان ایران با افتخار آفرینی های برند مبلمان گالستیان یاد کرد.میهمانان ویژه این افتتاحیه بزرگ گالستیان در مجتمع تجاری اداری کویین سنتر بر کیفیت و قدرت این برند باسابقه و آشنا بودن نام آن در کشورهای اروپایی اتفاق نظر داشتند.

شرکت مبلمان گالستیان قصد دارد در فضایی هدفمند با برندهای معتبر جهانی نظیر سوارووسکی، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای خانواده مشتریان خود به همراه داشته باشد. ضمن آنکه دارا بودن مشاوره تخصصی در انجام پروژه های دکوراسیون داخلی( منازل، اداری، هتل و رستوران) نیز از مهم نگرش های ابتدا و آینده‌ی گالستیان است.
 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان