پاره شدن یک کفش ارزش سهام نایک را نزولی کرد!

پاره شدن یک کفش ارزش سهام نایک را نزولی کرد!
پاره شدن یک کفش ارزش سهام نایک را نزولی کرد!

پاره شدن یک کفش ارزش سهام نایک را نزولی کرد!

تنها ۳۳ ثانیه از آغاز بازی گذشته بود که مچ پای ویلیماسون بازیکن شماره ۱ تیم داک پیچ خورد و به زمین افتاد اما اتفاق عجیب آنجا رخ داد که کفش او بعد از زمین افتادن، کاملا پاره شد. پاره شدن کفش این بازیکن که محصول شرکت نایک بود، باعث سقوط سهام نایک به میزان ۱.۰۵ درصد شد
تیم‌های داک بلو دویلز و کارولینای جنوبی پنجشنبه شب در چارچوب جام قهرمانی بسکتبال دسته اول مردان ان‌سی‌ای‌ای آمریکا در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که یک حادثه غیرمنتظره در همان ابتدای بازی، مسابقه را تحت تاثیر قرار داد. پاره شدن کفش بسکتبالیست آمریکایی، باعث سقوط ارزش سهام شرکت نایک شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،زیون ویلیمامسون بازیکن تیم بسکتبال داک بلو دویلز تنها ۳۰ ثانیه پس از شروع مسابقه با تیم کارولینای جنوبی دچار مصدومیت شد و کفش‌هایش هم پاره شد. تیم‌های داک بلو دویلز و کارولینای جنوبی پنجشنبه شب در چارچوب جام قهرمانی بسکتبال دسته اول مردان ان‌سی‌ای‌ای آمریکا در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که یک حادثه غیرمنتظره در همان ابتدای بازی، مسابقه را تحت تاثیر قرار داد.
تنها ۳۳ ثانیه از آغاز بازی گذشته بود که مچ پای زیون ویلیماسون بازیکن شماره ۱ و پست Small forward (مهاجم ریزتک) تیم داک پیچ خورد و این بازیکن به زمین افتاد. اما اتفاق عجیب آنجا رخ داد که کفش ویلیماسون بعد از زمین افتادن، کاملا پاره شد.پاره شدن کفش این بازیکن که محصول شرکت نایک بود، باعث شد تا سهام نایک ۱.۰۵ درصد سقوط کند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا هم یکی از حاضران در سالن بود که این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کرد. باراک اوباما بعد از پایان بازی در حساب توییتر خود، برای بازیکن ۱۸ ساله تیم داک آرزوی بهبودی سریع کرد.

برند نایک بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی با حملاتی همه جانبه مواجه شد و می‌توان گفت نایک از هر سو هدف شدیدترین بمباران‌های تبلیغاتی قرار گرفت. هواداران ویلیامسون و تیم دوک اولین کسانی بودند که در شبکه‌های اجتماعی، نایک را به خاطر تولید کفش‌هایی با چنین کیفیت نازلی مورد سرزنش قرار دادند. کفش‌هایی که در حال ورزش کردن به این شکل از بین رفته و می‌تواند باعث صدمه دیدن ورزشکاران شود. حتی رقیب نایکی، پوما هم وارد کارزار شده و با انتشار توییتی که بعدا پاک شد با اشاره به ماجرای ویلیامسون نوشت:" این برای پوما هرگز اتفاق نمی‌افتد".

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان