راه‌اندازی اولین مدرسه تجارت خرده‌فروشی توسط «ماجد الفطیم»

راه‌اندازی اولین مدرسه تجارت خرده‌فروشی توسط «ماجد الفطیم»
راه‌اندازی اولین مدرسه تجارت خرده‌فروشی توسط «ماجد الفطیم»

راه‌اندازی اولین مدرسه تجارت خرده‌فروشی توسط «ماجد الفطیم»

شنا در دریای بیکران دانش

دریای بی‌انتهای صنعت خرده‌فروشی، ساحل ندارد و از عمقی به وسعت دانش و تجربه برترین‌های این عرصه بهره می‌برد.

 

 

 یکی از عمق‌دهندگان این دریای وسیع، گروه ماجد‌الفطیم است؛ برندی که دغدغه توسعه علمی مبحث خرده‌فروشی را دارد و در تازه‌ترین اقدامش اولین مدرسه تجارت خرده‌فروشی در منطقه خاورمیانه را با استفاده از مجرب‌ترین اساتید این عرصه راه‌اندازی کرد.

ماجد‌الفطیم یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی منطقه به حساب می‌آید که حق انحصاری راه‌اندازی و بهره‌برداری فروشگاه‌های کارفور در ۳۸ کشور در خاورمیانه، آفریقا و آسیا را دارد. این مجموعه اولین مدرسه تجارت خرده‌فروشی را با بالاترین سطح تکنولوژی موجود در بازار و با استفاده از کلاس‌های بدون کاغذ، واقعیت مجازی و کتابخانه‌های دیجیتال راه‌اندازی کرده است. هدف از راه‌اندازی چنین آموزشگاهی، تربیت بیش از 2 هزار و 500 پرسنل حرفه‌ای و مدیر برای مجموعه‌های کارفور است. از نکات جالب در مورد این دانشکده علوم خرده‌فروشی می‌توان به این نکته اشاره کرد که در محیط اطراف 2 هزار و 140 درخت زنده وجود دارد و این تعداد درخت، ۸۵۷ هزار لیتر اکسیژن در طول سال تولید می‌کنند. وجود اکسیژن در فضا به آموزش بهتر می‌انجامد.

 

 

 حضور حداکثری

 تعداد افراد و در واقع کارمندان و کارفرماهای مشتاق آموزش در این مدرسه خرده‌فروشی 2 هزار و 500 نفر تخمین زده شده که پس از مراحل اولیه ثبت‌نام طی چند مرحله و دوره با دینامیسم و مکانیسم خرده‌فروشی آشنا می‌شوند. «ابن‌بطوطه» یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مال‌های دبی به عنوان مکان این مدرسه انتخاب شده و تمهیداتی مانند فضاسازی مجازی، تصویرسازی مجازی و کلاس‌های بدون دفتر و خودکار در نظر گرفته شده است. هدف‌گذاری مجموعه و در واقع علت تشکیل این مدرسه، رسیدن شرکت کارفور به رویای صددرصد سود مالی تا پایان سال 2040 است. در بین 2 هزار و 140 درخت، یک اصله درخت 104 ساله به عنوان سمبل و نماد زندگی در کلاس‌های آموزشی وجود دارد و به تولید اکسیژن کمک می‌کند. قرار گرفتن درخت‌ها کنار انسان‌ها در این مجموعه آموزشی اشاره‌ای به نقش اجتماعی مردم در دنیاست. تمامی کلاس‌های این مجموعه توسط جمعی از بهترین‌ و مجرب‌ترین اساتید عرصه خرده‌فروشی هدایت می‌شود و در آن شما طبق جایگاه‌تان در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرید. به طور مثال اگر کارفرما هستید در سطح مدیریتی و کنار افرادی از جنس خودتان آموزش می‌بینید و چنانچه کارمند هستید در سطح درنظر گرفته‌شده برایتان، کلاس‌ها را پشت سر می‌گذارید.

 

 

 راهی به سوی آینده درخشان

از آنجا که صنعت خرده‌فروشی نقش مهمی در آینده تجارت و حتی سود مالی هر کشوری دارد، گروه ماجدالفطیم با در نظر گرفتن تمام عوامل، تصمیم گرفته آینده‌نگری در این صنعت به خرج بدهد و رهبران 20 سال بعد دنیای خرده‌فروشی را در اولین مدرسه خرده‌فروشی خاورمیانه تربیت کند. در این رابطه حرف آخر را «میگل پاودانو» مدیر اجرایی برند کارفور در امارات و مدیر اجرایی عملیات خرده فروشی ماجدالفطیم به زبان آورد: «مدرسه بازرگانی خرده‌فروشی ماجدالفطیم، تمرینی برای نشان دادن تعهد ما به استعدادپروری و سرمایه‌گذار در زمینه خرده‌فروشی است. به طور مثال 3 مدیر از 4 مدیر حال حاضر کارفور از طریق ارتقای داخلی به موقعیت فعلی رسیده‌اند. آنها بزرگ‌ترین دارایی ما هستند و موفقیت آینده شرکت به پیشرفت حرفه‌ای آنها و تجسم فعال ارزش‌های خودمان بستگی دارد. در نهایت با تکیه بر نیروهای خودمان می‌توانیم لحظات عالی خلق کنیم و به قلب مشتریان راه یابیم. سرمایه‌گذاری شرکت روی نیروهایش، نشانه بارز تلاش برای رسیدن به این خواسته است.»

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان