یک برند خانوادگی کاملا موفق

یک برند خانوادگی کاملا موفق
یک برند خانوادگی کاملا موفق

یک برند خانوادگی کاملا موفق

دیوید و ویکتوریا بکام به باشگاه میلیاردها پیوستند ، این زوج که از خیلی سال قبل به عنوان یک زوج موفق تجاری شناخته می شدند و توانستند از شهرت خود نهایت استفاده را برای تولید ثروت بکنند ، هنوز هم این مسیر را به شکل کارآمدی ادامه می دهند و هنوز هم از پولسازترین زوج های جهان محسوب می شوند.به گونه ای که حساب مشترک این دو در حال حاضر از 700 میلیون پوند یعنی یک میلیارد دلار گذشته است.

 

 

برند بکام در حال حاضر یک نام تجاری بسیار موفق در دنیای تجارت محسوب می شود و با قراردادهای مربوط به فوتبال ، سرمایه گذاری های سود آور و استفاده از ظرفیت های دنیای مد و فشن سود سرشاری را نصیب این زوج کرده است .

در آمد دیوید مربوط به سه شرکت است ، فوت ورک پروداکشن ( Footwork Productions )،بکام برند هولدینگ ( Beckham Brand Holdings ) و دی بی ونتورز ( DB Ventures Ltd)

با توجه به گزارش دیلی میرور، Footwork دارای گردش مالی 208.3 میلیون پوند، هولدینگ بکهام برند £ 260.8 میلیون و DB Ventures Ltd دارای تراز 90 میلیون پوند است.

همچنین ویکتوریا همسر او که از 10 سال قبل در صنعت مد فعالیت می کند شرکتی دارد که ارزش خالص آن 100 میلیون پوند است ، همچینین ویکتوریا درآمد قابل توجهی هم از قراردادهای مربوط به زمانی که عضو گروه موسیقی اسپالز گلز بود ، دارد .

علی رغم همه شایعاتی که در مورد اختلاف بین این زوج وجود دارد، آن ها هنوز هم در کنار هم حضوری جدی دارند و بازار موفقی دارند ، کارشناسان می گویند ، زرق وبرق ویکتوریا ، در کنار جاذبه ها و سابقه ورزشی دیوید ، این اوج را نزدیک به دو دهه در اوج نگه داشته است

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان