مروری بر مهمترین اتفاقات حوزه مراکز خرید و خرده فروشی کشور در سال ۹۷ - فروردین ۹۷

مروری بر مهمترین اتفاقات حوزه مراکز خرید و خرده فروشی کشور در سال ۹۷ - فروردین ۹۷
مروری بر مهمترین اتفاقات حوزه مراکز خرید و خرده فروشی کشور در سال ۹۷ - فروردین ۹۷

مروری بر اتفاقات مراکز خرید و برندها در سال 97

فروردین 97

آفتاب برفراز دریاچه خلیج فارس طلوع می‌کند
به گفته بهره‌بردار مجتمع تجاری و اداری آفتاب، این مجتمع که در میدان موج منطقه 22 احداث شده است، آماده بهره‌برداری است.
خانم منصوره مرادی، بهره‌بردار مجتمع‌تجاری آفتاب درباره این مجتمع به "تجارت طلایی" گفت: مجتمع آفتاب در منطقه 22 و در شمال شرقی دریاچه چیتگر قرار گرفته و در زمینی با مساحت 3600 مترمربع و زیربنایی با مساحت 26400 متر‌مربع آماده بهره‌برداری است. مجتمع آفتاب دارای 13 طبقه است که 6 آسانسور 15 نفره در قسمت‌های مختلف مجموعه قرار گرفته‌اند. فضای تجاری این مجموعه 3180 مترمربع و فضای اداری آن 3700 مترمربع است. برای پارکینگ مجتمع، 5 طبقه 600 واحدی در نظر گرفته شده و تمامی استانداردها در آن لحاظ شده است.
 به گفته وی، مجموعه تجاری آفتاب علاوه بر مکان‌های تجاری – اداری، دارای تالار پذیرایی 800 نفره، رستوران سنتی، کافی‌شاپ، فودکورت و خانه بازی کودک نیز است. این پروژه دارای 3 درب ورودی شمالی، جنوبی و شرقی است. 2 دهلیز که در پروژه طراحی شده‌اند دارای 7 پله برقی هستند که مابین طبقات قرار گرفته‌اند. مغازه‌های این مجتمع‌تجاری دارای مساحت‌های مختلف 25 تا 50 متری هستند. بخش شمالی پروژه شامل 5 طبقه اداری مشتمل بر 35 واحد است و دسترسی به طبقات اداری از طریق 3 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه پله برقی صورت می‌گیرد. واحدهای اداری این مجموعه با مساحتی حدود 50 تا 140 مترمربع طراحی شده‌اند. 

 

 

افتتاح طبقات تجاری کاشان مال

مجتمع کاشان مال با زیربنای 35000 متر مربع  در 2 بلوک و10 طبقه ساخته شده است برندهای تجاری در 2 طبقه و هر کدام به متراژ 4000 مترمربع شامل مانتو ، پوشاک زنانه، کت و شلوار ،کیف و کفش چرم کالای خواب ، اسباب بازی ،کالای ورزشی و غیره می باشد که به صورت دپارتمان استور طراحی گردیده است  علاوه بر این مجتمع کاشان مال دارای هتل 5 ستاره ، هایپر وندا ، شهربازی ، فودکورت و رستـوران بین المللی ایرانی فرنگی است که آمادگی پذیرایی با بیشترین امکانات را دارد.

 

 

جشن نوروز 97 در بازار مبل تهران

طبق روال هر ساله، جشن نوروز 97 نیز در بازار مبل ایران شماره 3 و با حضور ریاست محترم، اعضای هیات امنا، مدیران اجرایی و پرسنل بازارهای مبل و موبایل ایران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم جناب آقای مهندس کیوان اقبالیان، مدیر مراکزخرید گروه سرمایه‌گذاری تات گزارش کوتاهی از عملکرد یک‌ساله بازار‌ها ارائه کرد و سپس جناب آقای مهندس علی انصاری، ریاست محترم هلدینگ سرمایه‌گذاری تات ضمن عرض خسته نباشید به پرسنل و مدیران بازارها و تشکر از زحمات یک‌ساله، برای ایشان آرزوی موفقیت و شادمانی کرد. نکته جالب توجه اینجاست که در این مراسم مدیران و پرسنل بازار موبایل ایران شماره 3 در شهر کرمان نیز از طریق فناوری ویدئو کنفرانس همزمان و به طور زنده میهمان این مراسم بودند.

 

 

پردیس سینمایی گلشن در مشهد افتتاح شد
مجموعه آرمیتاژ که با نگاهی نو به مقوله مراکزخرید و مراکز تجاری و اداری ساخت بلندترین برج چندمنظوره در شرق کشور را در مشهد آغاز کرد بود توانست با رونمایی از «پردیس سینمایی گلشن» در این مجموعه، همچون گذشته، خود را به‌ عنوان یک مجموعه پیشرو در راستای خدمت‌رسانی به مردم معرفی کند.
این مجموعه 34 طبقه که 5 طبقه تجاری، 24 طبقه اداری و 2 طبقه فرهنگی و تفریحی را در دل خود جای‌ داده است توانست در سال 95 با افتخار از بخش تجاری خود رونمایی کند. جدیدترین خدمت این مجموعه افتتاح پردیس سینمایی گلشن است که در آستانه بهار 1397 با حضور سید جواد حسینی معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استاندار، سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و هنرمندانی چون داریوش ارجمند، اکبر عبدى، لیندا کیانى، سارا منجزى، امیریل ارجمند، لیلا اوتادى،‌ هادى کاظمى، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سالار عقیلى، حریر شریعت‌زاده و اجرای فرزاد حسنی افتتاح شد. 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان