مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- اردیبهشت ۹۷

مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- اردیبهشت ۹۷
مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- اردیبهشت ۹۷

دومین کارگاه آموزشی بهره‌برداری و مدیریت مراکزخرید و رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی برگزار شد
در بیستمین روز از اردیبهشت‌ماه 97 ماهنامه تجارت طلایی برای دومین بار میزبان کارگاه آموزشی بهره‌برداری و مدیریت مراکزخرید و رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی با حضور بزرگان و اساتید بین‌المللی و فعالان این حوزه در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین شد‌.
در ابتدای این مراسم  مهندس شاهرخ کشاورز، مدیرمسئول و صاحب امتیاز ماهنامه تجارت طلایی ضمن خوشامدگویی به تمامی میهمانان حاضر با اشاره به سال 1397که مزین به نام حمایت از کالای ایرانی است مراسم را آغاز کرد و گفت‌: ماهنامه تجارت طلایی در زمینه دانشافزایی سعی در انتقال علوم روز دنیا به فعالان صنعت خرده‌فروشی دارد، اما متاسفانه یکی از عواملی که این روزها کمتر توجهی به آن می‌شود ساخت میلیون‌ها مترمربع و صدها مرکزخرید در اقصی کشور است، از این رو ماهنامه تجارت طلایی همسو با استاندارد‌های جهانی تلاش کرده با برگزاری این کارگاه آموزشی امکان آشنایی با علوم روز را برای فعالان این عرصه مهیا کند.
وی اذعان داشت:عمده رویدادهای بزرگ خرده‌فروشی دنیا در ماه‌های می و آوریل رخ می‌دهد و رویدادهای دوبی، پاکستان‌، مادرید و لندن طی همین 2 ماه برگزار شده است و ماهنامه تجارت طلایی نیز در این راستا توانسته با یک برنامه‌ریزی صحیح و کاربردی و مطابق حرکت جهانی این رویداد علمی مهم را در تاریخ 10 می مصادف با 20 اردیبهشت در تهران برگزار کند. امید است حاصل این رویداد افزایش آگاهی و تسلط بیشتر مدیران مراکزخرید بر صنعت خرده‌فروشی در کشور باشد.

در این رویداد بین المللی دکتر رسول محمدی قائم مقام فروشگاه زنجیره ای رفاه، پرکاش منون موسس و مدیرعامل Global Retail Academy، دکتر رضا سمیع زاده مدیرعامل شرکت توسعه کسب و کار نیروان، جم دینو مدیر بخش بین المللی خرده فروشی adl، جان دیجکما مدیر ارشد Chapman Taylor و خانم نینا بجنارو مدیرعامل شرکت Iretailco به عنوان سخنران به ارائه اطلاعات در حوزه خرده فروشی و ریتیل پرداختند.

 

 

 

 

رکورد منفی زارا در زمینه کالاهای مرجوعی
 جوراب‌های تولید شده از سوی زارا، رکورد بیشترین مرجوعی در بازه زمانی یک ماهه در تاریخ برند زارا را به خودش اختصاص داد.
 بیش از 750 جفت جوراب تولید شده از سوی این شرکت به دلایلی مانند عدم مرغوبیت و نداشتن استاندارد و مهر برند از سوی مشتریان برگشت داده شده است. در تاریخ زارا، سابقه نداشت در یک بسته تولیدی بیش از 40 درصد برگشتی وجود داشته باشد، اما این برند با تولید جوراب جدیدش این رکورد منفی را به نام خودش ثبت کرد. این موضوع احتمال شکایت عموم مشتریان از خط تولید  جوراب‌ها را افزایش داده است.

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان