فرصت بازدید از بزرگترین رویداد حوزه خرده فروشی و غذا در ایتالیا

فرصت بازدید از بزرگترین رویداد حوزه خرده فروشی و غذا در ایتالیا
فرصت بازدید از بزرگترین رویداد حوزه خرده فروشی و غذا در ایتالیا
فرصت بازدید از بزرگترین رویداد حوزه خرده فروشی و غذا را از دست ندهید
 
از آنجاییکه صنعت غذا و نوشیدنی این روزها به بخش جدایی ناپذیر و کلیدی صنعت خرده فروشی تبدیل شده است، تقریبا غیر ممکن است که موضوعی در خصوص صنعت خرده فروشی شکل بگیرد و خبری از صنعت غذا و نوشیدنی در آن مطرح نباشد.
دومین دوره مپیک فود به عنوان یکی از زیر شاخه های اصلی mapic روزهای 8 و 9 می 2019 (17 و 18 اردیبهشت) در سالن "میکو میلانو کونجرسی" شهر میلان میزبان برترین های عرصه نوشیدنی و غذا جهان می باشد.
تجارت طلایی نیز به عنوان حامی رسمی رسانه ای مپیک در این رویداد بین المللی نیز حضور خواهد داشت. قطعا این رویداد فرصت مناسبی برای فعالان صنع خرده فروشی، غذا و نوشیدنی فراهم آورده است تا ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت با بزرگان جهانی این صنعت از نزدیک دیدار داشته باشند.
تجارت طلایی به منظور تسهیل روند حضور صنعتگران و علاقه مندان به این رویداد این آمادگی را دارد که روند ثبت نام هر یک از متقاضیان حضور در این رویداد را پیگیری و اجرا کند.
علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام در وب سایت رسمی رویداد از طریق لینک زیر و در راستای تسهیل فرآنید ثبت نامه و انتقال وجوه ثبت نامی با ما در ارتباط باشند https://register.mapic-italy.it
 
 
 
لازم به ذکر است هزینه های ترانسفر هوایی و هتل بر عهده بازدیدکنندگان می باشد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان