بازاریابی در شبکه های اجتماعی تخصص نه شانس

بازاریابی در شبکه های اجتماعی تخصص نه شانس
بازاریابی در شبکه های اجتماعی تخصص نه شانس

بازاریابی در شبکه های اجتماعی تخصص نه شانس
شانس هر آگهی برای مشاهده دقیق از سوی کاربران بسیار اندک است. این شانس اندک بستگی به میزان المان های جذاب هر آگهی دارد.
مردم معمولا علاقه زیادی به جست وجوی آگهی‌های مختلف فیس بوک و سایت‌های گوناگون دارند. بدون تردید این خبری امیدوارکننده برای هر برندی خواهد بود. با این حال کاربران شبکه‌های اجتماعی در مشاهده تبلیغات بسیار عجله دارند. شانس هر آگهی برای مشاهده دقیق از سوی کاربران بسیار اندک است. این شانس اندک بستگی به میزان المان‌های جذاب هر آگهی دارد. به این ترتیب اگر کاربران در سه ثانیه نخست مشاهده آگهی ما المانی جذاب در آن مشاهده کنند، اندکی بر روی مطلب مان تامل خواهند کرد در غیر این صورت به سرعت سراغ آگهی‌های بعدی می‌روند.

 

 

یکی از اشتباه‌های بزرگ برندها در زمینه بازاریابی عدم استفاده از اطلاعات جانبی برای افزایش جذابیت محتوای تبلیغاتی و کمپین شان است. بی تردید هر فعالیت ما در دنیای اینترنت تاثیری بر روی کاربران دارد. اندازه گیری این تاثیر کمک شایانی به ما در زمینه بهبود کیفیت کمپین مان خواهد کرد. به ویژه آنکه امروزه اغلب پلتفرم‌های اجتماعی برای تبلیغات گسترده از برندها پول دریافت می‌کنند. وقتی ما برای تبلیغات مان پول پرداخت می‌کنیم، باید به فکر جبران هزینه‌های تبلیغاتی نیز باشیم. با این حال اگر کیفیت محتوای برندمان تغییر نکند، موفقیت در عرصه تبلیغات هرگز به دست نمی‌آید.

استفاده از اطلاعات جانبی پیرامون فعالیت‌های آنلاین برندها نیازمند طی فرآیندهای پیچیده نیست. خوشبختانه امروزه اغلب شبکه‌های اجتماعی به صورت رایگان حجم وسیعی از اطلاعات مورد نیاز برندها را در اختیارشان قرار می‌دهد. به این ترتیب کار ما فقط تحلیل این اطلاعات است. موفقیت در زمینه فهم پیام نهفته در اطلاعات فعالیت‌های مان رمز موفقیت کمپین‌ها و تبلیغات آتی برندمان خواهد بود.

جیم‌هافمن

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان